• Lallara

Afrika i blodet?/del 2

Maaxan: Jag träffade Leos pappa här i Stockholm, på studentpuben... Så din dotters pappa bor kvar i Sundsvall? Jag kanske kan hålla ett öga på honom i julhelgen . Nej, skämt åsido - jättetråkigt att du blev illa behandlad! Skönt att höra att du trivs bra här.

• Lallara

maaxan: Åh, jag förstår... Tack så mycket - jag önskar dig en GOD JUL också !

• Lallara

Zizter: Välkommen hit!!

Imorgon drar jag till Söööndsvall (som man säger där) för julefirande. Hoppas ni alla får en GOD JUL!!!!

• Lallara

Systerduktig: Du vet väl hur afrikaner är? De bjuder sig själva !! Han kommer vid 18-tiden .

Sofie: Tack! Jag är nu i söööönsvall, och julstämningen har redan infunnit sig... Tyvärr finns det ingen snö här heller .

• Lallara

Michiagnes: Usch, vad jobbigt! Känner med dig.

• Lallara

Välkommen skippy och Leyhla!!

God fortsättning önskar jag er alla.

Vi har haft en fin jul i Sundsvall, men det är ändå skönt att vara hemma igen. Nu börjar nedräkningen till 8:e januari, då jag börjar jobba igen...

• Lallara

Michiagnes: Det låter ganska normalt för tandsprickning, tycker jag. Leo tror jag får alla tänder på en gång , först kom ingen, sedan ingen och nu fyra på en gång...

• Lallara

Nej han har tack och lov inte verkat mått dåligt av det. Ja, han vill ju förstås gnaga på allt, särskilt mina fingrar... Leo har dock haft ett magvirus och när vi var hos BVC på koll sa hon att den lösa magen även kunde bero på tandsprickningen.

• Lallara

Konstigt att de säger så olika! Jag har hört jättemånga som säger att desras barn blir hängiga och dåliga i magen när det är tänder på gång.
    Min kompis son blir helt håglös och slö när han ska få en tand.

• Lallara

Michiagnes: Tack! Och Agnes är ju bara alldeles bedårande...
    Såg att du längtar lite efter att börja jobba. Själv har jag världens jobbångest - börjar på måndag ! Nu ska sambon vara hemma i 8 månader.

Svar på tråden Afrika i blodet?/del 2