• fantastik

Näsplastik!

Jag vill göra en näsopertion och behöver veta allt om det.
    Främst vilka kirurger ni hört bra om, någon bra klinik, någon som själv opererat näsan och är nöjd som kan rekommendera nåt?

• Svar på tråden Näsplastik!
  • 81a

Jag har inte gjort min näsa men ett tips är Akademikliniken i Sthlm. De är riktigt bra. Främst Jan Jernbeck.

• fantastik

81.a
    Tack så mycket för tipset. uppskattas.
    Vart har du hört bra om dem?

• 81a

Dem är välkänd som den bästa kliniken i Sverige. Men de är dyrast också! Lycka till!

• bebban20

nej dom är nog inte dyrast, vet ingen som gjort men nacka kliniken ska tydligen vara jätte bra,har gjort en annan operation på akademikliniken och många av oss som var där blev ganska missnöjda även fast dom är väldigt bra, men dom har nog blivit kända pga makeover programmet=)

• 81a
    bebban20 skrev 2006-10-10 15:01:55 följande:
    nej dom är nog inte dyrast, vet ingen som gjort men nacka kliniken ska tydligen vara jätte bra,har gjort en annan operation på akademikliniken och många av oss som var där blev ganska missnöjda även fast dom är väldigt bra, men dom har nog blivit kända pga makeover programmet=)
    Vad blev du missnöjd med? Tyvärr finns det en risk att bli missnöjd vart man än går. Jag har gjort operation på Akademikliniken och blev extremt nöjd. Kommer säkert gå dit igen i framtiden.  På Akademiklinikens hemsida finns bland annat mkt före och efter bilder.
  • 81a

Jag tror Akademikliniken är helt klar en av de dyraste i Sverige, de har lång utbildning och kliniken är omtalad (även utomlands), det går många kändisar dit som bland annat Vicktoria Silverstedt och det ligger mitt i Östermalm i Sthlm. Det finns kanske de som kommer upp i samma pris, men jag tvivlar på att det finns dem som tar mer betalt.

• bebban20

mitt resultat blev inte bra bara, fick göra en justering på ett annat ställe eftersom dom missat en sak.
    vet många som har gjort där och blivit missnöjda, och självklart händer det överallt, men skulle ändå rekomendera nacka kliniken.vet ej hur akademinkliniken är å just näsor, ska in å kika på före å efter bilder

• fantastik

Aa läste lite på hemsidan. Priserna för näsplastik ser väldigt lika ut 30-35 000.

Fick du betala något för konsultion? (stavas det ens så?!)

• 81a

konsultion kostar ca 500 kr.  Jag trode det var dyrare. Kan du länka mig till priserna

Svar på tråden Näsplastik!