• nemogirl

Finns det någon bra kajal/eyeliner som håller??

Jag har en hyfsat bra eyeliner, men den kan man inte ha nedanför ögat, försvinner jättesnabbt.
    Finns det någon kajalpenna som sitter på plats och inte gör så att man blir helt svart under ögat, och att det inte åker in på kanten vid ögat?? Gör inget om den är hyfsat billig heller

Tack på förhand för tips

• Svar på tråden Finns det någon bra kajal/eyeliner som håller??
  • Aaliyah

Jag tycker allmänt att flytande eyeliner håller bättre. Lancômes är bra men så billig är den ju inte. Annars kan man köpa en billig flytande eyeliner och investera i en riktigt tunn pensel.

• nemogirl

Jag gillar flytande eyeliner mer, men den jag har nu Loreal superliner försvinner typ med en gång UNDER ögat, men på ögonlocket sitter den bra.. hmm

vet ni vad dem ni tipsat om kostar ungefär? å vart finns dem att köpa?

• Lalune2

Jag köpte Biotherms flytande för ett tag sedan och den är kanon tycker jag. Klart bästa som jag har använt.

Var närvarande i varje ögonblick av ditt liv
  • Honey1982

make up stores liquid eyeliner kostar 145 och finns att köpa på just make up store

• nemogirl

hmm, ok.. finns ingen sån i närheten där jag bor eller finns det bara på nätet?

• öland30iår

Lóreal flytande, jättetunn pensel på den o bra!

• mysig10

Tippsar om Diors kajalpenna, och Diors liner, den som heter Diorliner.
    bäst

• nemogirl

Tack för era tips! Var inne i en liten sminkaffär här där jag bor igår å fråga henne om va hon trodde. Jag köpte isadora "inliner" testar den för första gången idag, ska bli intressant å se hur länge den håller..
    För på ögonlocket sitter den jag har bra, men det är ju just under ögat det alltid försvinner snabbt..

Svar på tråden Finns det någon bra kajal/eyeliner som håller??