• GBGTjejN

Min katt har blivit påkörd idag....

Han blev jagad av en hund & en bil körde på han el om han sprang in i bilen, köraren vet inte riktigt. Han tuppade av, kom blod ur näsan & munnen. Jag tycker han låter konstigt när han andas & spinner (inte normalt) Va hos vetrenären förut, enligt han va de ingen fara. Va lite svullen i huvudet. Han snackade om hjärnskakning, framtassen hade han nog stukat, han sa inget när vetrenären kände på benet. Men andningen verkade vetrenären inte bry sej om. Fundrar på att ringa nån annan vetrenär & kolla 

• Svar på tråden Min katt har blivit påkörd idag....
  • n0va

usch, vad tråkigt. Säkrast att kolla med någon annan och verkligen poängtera att andningen inte är som den brukar. Något måste ju vara fel... vad???

//n0va

• monkeys

Chock kanj ju sitta kvar länge his djur lika som för människor. Ring en annan veterinär om du känner dig osäker. Det är alltid på att få ett andra utlåtande även om det bara skulle vara över telefon.

Uppdater oss gärna hur det går med lill skrutt!

• A L V

Nää, stackars kisse! Vilken tur han ändå hade!

Du kan ju ringa till annan veterinär och fråga över telefon.

Kanske är han svullen i luftvägarna då han blödde, menar jag?

• GBGTjejN

han va ju svullen i huvudet, vet. snackade om hjärnskakning. Han har bara legat i sin bur sen vi kom hem

• Hilla

GBGTjejN -> Torkat blod i näsan kan göra att kissemjau låter rosslig. Hoppas han blir bättre Vet hur det är o älska ett husdjur

• ezzy

Stackars er lilla kissekatt. Hoppas verkligen att allt kommer att lösa sig. Jag tycker att du ska ta kontakt med en annan veterinär och få även hennes/hans utåtande. Lycka till!

• GBGTjejN

Skulle höra av mej till vet. vid 18 tiden & berätta hur de e me han.. Just nu ligger han på samma ställe som jag lämnat han

• Benganfans

låt katten vara går han och gömmer sig så låt han vara. vet en katt som vart på körd han gömde sig i 2veckor sen kom han fram och mår nu bra han var 4 när på körningen skedde idag är han 22 katter tål mer än vad man tror. han repar sig..

• GBGTjejN

han e väl fortfarande chockad tror jag, har inet rört sej ur fläken

• GBGTjejN

han ligger i sin kattbur i vårat sovrum

Svar på tråden Min katt har blivit påkörd idag....