Hur ordningsam är du?
Själv försöker jag ha ordning, men sakerna vill liksom inte riktigt ligga kvar där....
Hur har du det?
Själv försöker jag ha ordning, men sakerna vill liksom inte riktigt ligga kvar där....
Hur har du det?
Jag är väldigt pedantiskt - kliniskt rent och organiserat är det hemma!
Skulle gärna ha bättre ordning, men tyvärr är det ett totalt kaos ...
Bra ordning här. Det är ett måste när man inte har plats med så mycket förvaring. Inget onödigt framme.
Hade jag haft tid, ork och plats så hade det varit kliniskt rent och totalt organiserat!
Kan vara kaos ibland, men oftast är det skaplig ordning. Går o plockar varje dag, blir så när man bor litet o har en tvååring med MASSOR av leksaker!
Jag har ganska bra ordning. Jag har en plan hur allt ska vara hemma, men jag hinner liksom inte med riktigt...
jag hittar alltdi mina grejer, trots att det kan vara stökigt ibland, vad är det man säger, organiserad röra haha
jag gillar att veta vad saker o ting ligger så för mig är ordning ett måste. Om inte annat så ser det trevligare ut...
Vi är nog det undantaget som helt plötsligt har fått det mer organiserat och mer städat hemma sen vi fick barn. Är väl föräldragenen som helt plötsligt vill ha det städat runt om kring en
jag tycker om att ha städat och prydligt men öppnar man mina lådor o skåp så kan det vara lite halv kaos men jag inbillar mig att jag vet vart jag har grejjerna ;o)
"Jag har ganska bra ordning. Jag har en plan hur allt ska vara hemma, men jag hinner liksom inte med riktigt..."
Jag är nämligen pedant, men orkar inte alltid hålla ordningen. Jättejobbig kombination