• Hannamia

Hur ordningsam är du?

Själv försöker jag ha ordning, men sakerna vill liksom inte riktigt ligga kvar där....

Hur har du det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ordningsam är du?
  • E l l a

Jag är väldigt pedantiskt - kliniskt rent och organiserat är det hemma!

• lövet2

Skulle gärna ha bättre ordning, men tyvärr är det ett totalt kaos ...Fundersam

• JeO

Bra ordning här. Det är ett måste när man inte har plats med så mycket förvaring. Inget onödigt framme.

• Helene OSV

Hade jag haft tid, ork och plats så hade det varit kliniskt rent och totalt organiserat!

• smurfan82

Kan vara kaos ibland, men oftast är det skaplig ordning. Går o plockar varje dag, blir så när man bor litet o har en tvååring med MASSOR av leksaker!

• MiaL

Jag har ganska bra ordning. Jag har en plan hur allt ska vara hemma, men jag hinner liksom inte med riktigt...

jag hittar alltdi mina grejer, trots att det kan vara stökigt ibland, vad är det man säger, organiserad röra haha

• fatou

jag gillar att veta vad saker o ting ligger så för mig är ordning ett måste. Om inte annat så ser det trevligare ut...

• Mli79

Vi är nog det undantaget som helt plötsligt har fått det mer organiserat och mer städat hemma sen vi fick barn. Är väl föräldragenen som helt plötsligt vill ha det städat runt om kring en

Mamma till Emma 2006-07-05, väntar syskon med BF 2007-05-26
  • gosmamman

jag tycker om att ha städat och prydligt men öppnar man mina lådor o skåp så kan det vara lite halv kaos men jag inbillar mig att jag vet vart jag har grejjerna ;o)

• Tigger is a she

"Jag har ganska bra ordning. Jag har en plan hur allt ska vara hemma, men jag hinner liksom inte med riktigt..."

Jag är nämligen pedant, men orkar inte alltid hålla ordningen. Jättejobbig kombination

Svar på tråden Hur ordningsam är du?