orkar snart inte mer...
sommaren 05 närmare bestämt i aug bestämde vi oss för att börja försöka bli gravida och när nu sommaren 06 har passerat o vi snart närmar oss jul och jag fortfarande inte är gravid börjar de kännas tungt..
har inte direkt haft så där jätte regelbunden mens men de har kommit med ca 30- max45 dagars cykler.
har flera gånger trott att jag vart gravid med de har vart falskt larm.. efter otaliga negativa test känner jag att jag inte orkar mer..
mår nu jätte illa på morronen o kvällen men jag tror bara att de är nått annat..
mensen är visserligen sen men hur många gånger har den inte vart de, hade en liten blödning på kvällen för nån vecka sen men den var mycket sparsam. dagen efter var den borta men sen kom de lite lite blod på kvällen men de var oxå allt.. kan man räkna det som mens.. iaf behöver jag ju inte ensa hoppas lite att jag skulle kunna vara gravid..
pissa på ett billigt äl test för några timmar sen de vissa neg, så nu utesluter jag graviditet denna månaden me..
orkar snart inte mer, längtar så himmla mycket varför kan inte jag få bli gravid..