• Gummisnodden

Har ni sätt att Mam har en självlysande napp!?

Såg de nyss när ja va inne på deras sida! Kanonbra ju! Då kanske man hittar den i mörkret när barnet tappat nappen å skriker. Måste ha! Värsta ja vet å leta napp i mörkret! Nån som hunnit prova den? Rätt ny va ja förstår.

http://www.bambino-mam.se/show.php?id=63096

2 barnsmamma - 2004 & 2005
  • Svar på tråden Har ni sätt att Mam har en självlysande napp!?
  • MajaMaria78

Undrar vad den innehåller för något "smaskigt" som gör att den lyser...

• Snoxie

Funkar sådär tycker jag....
    Måste hålla dom under en lampa rätt länge och så lyser dom ganska svagt och inte så lång stund heller

*Våran lilla groda blev en prins 060131*
  • Gummisnodden
    MajaMaria78 skrev 2006-10-11 21:49:35 följande:
    Undrar vad den innehåller för något "smaskigt" som gör att den lyser...
    De är väl bara på knoppen skom dom lyser? eller hela skölden? knappast själva nappen va? Flört
  • Gummisnodden
    Snoxie skrev 2006-10-11 21:49:51 följande:
    Funkar sådär tycker jag....Måste hålla dom under en lampa rätt länge och så lyser dom ganska svagt och inte så lång stund heller *Våran lilla groda blev en prins 060131*
    7 timmar står de, de räcker lagom, även om den lyser svagt så borde man väl hitta den lättare än en napp som inte lyser alls? Man får se till att ladda den innan läggdags, tror min dotter kommer bli förtjust!
    Vart köpte du dina?
  • MajaMaria78

Åååååå...skyller på att jag är trött
    Trodde faktiskt att det var själva nappen som lyste...fick en bild framför mig hur bebisen låg och sov medan det lyste grönt ur munnen

• Snoxie

Jo, dom är ju klart bättre än dom som inte lyser alls
    Jag köpte mina på ICA.

(och det är bara knoppen som lyser...)

*Våran lilla groda blev en prins 060131*
  • Snorky

Japps, jag köpte en förpackning på ica... men jag vet inte om de är så bra som det låter?! Lyser lite svagt... med tanke på att min son lägger sig vid 20 så har den mesta tidens lyse redan förbrukats när han brukar vakna sen vid 3-4... så de syns knappt. Jag tycker det är bättre att ha typ 3-4 nappar i sängen, då hittar man alltid nån... antingen han själv, eller vi!

• Cissela

Vi har oxå två sådana nappar, men som de andra säger så lyser de så svagt. Fast vi köpte dem mest som en kul grej då vår tjej spottar ut nappen när hon somnat och har sedan ingen napp på natten.

• Piff och Puff

Måste säga att de funkar uruselt. 7 timmar? Skulle snarare säga 5 minuter... Men det kanske beror på hur länge man laddar dem . Nja, inte värt besväret eller pengarna.

• Gummisnodden
    MajaMaria78 skrev 2006-10-11 21:55:42 följande:
    Åååååå...skyller på att jag är trött Trodde faktiskt att det var själva nappen som lyste...fick en bild framför mig hur bebisen låg och sov medan det lyste grönt ur munnen
    *asg*
Svar på tråden Har ni sätt att Mam har en självlysande napp!?