• Anonym (Felice)

Blev du dumpad i början?

Jag har känslor kvar för Honom, han gjorde slut med mig.. Han verkade vilja gå tillbaka till sin förra, trots att den relationen var så dålig på många sätt (enl. honom) och hade varit slut några månader.

Var jag bara en "fling"? Jag är en väldigt seriös person och har svårt för sånt här...

Finns det fler som blev dumpade så här, men där killen ändrade sig sen? Eländes kille.....karl.

• Svar på tråden Blev du dumpad i början?
  • MarieSoSueMe

Felice, vad tråkigt. Förstår att det är jobbigt men ingen i hela världen kan nog ge dig det svar du vill ha, utom kanske killen ifråga. Såna här saker är ju omöjliga att veta. Kanske kommer han tillbaka, kanske inte. Hur som helst måste du ju vilja ha tillbaka honom också, och vill du det efter att han dumpat dig? Är inte risken att han tar dig för given sedan, om han kan göra som han vill och sen bara komma tillbaka?

Kanske lite att tänka på. Annars skulle jag råda dig att bara släppa honom och leta fram en tröstkille.

• Anonym

Vi hade ett struligt första halvår. Han gjorde slut. Hade känslor för sitt ex. Trodde han. Och så fortsatte vi ändå att umgås och nu...tretton år senare...är vi gifta och har två små barn och hus. Han visar varje dag att han älskar mig. Senast i dag har han köpt smörgåstårta till mig och låter mig få egentid "Jag gör maten och tar barnen. Vila du"

• Anonym (Felice)

MarieSoSueMe: Ja, tankeväckande frågor....jag tänker på dom. Bra frågor.
    Jag är fortfarande kär i han. Men han skulle få JOBBA om han ville tillbaka. Längtar bara så mkt efter han....

Anonym: Vilken fin kille som är så omtänksam och gullig mot dig!

Efter att han dumpat dig, vad hände då? Vem hörde av sig? Jag var så dumt hänsynsfull att jag frågade om vi inte skulle vara respektfulla mot hans ex, och inte höras!! Hur f*n kunde jag säga det!? Jag vet inte, jag blev bara så stressad av att han ville tillbaka, att jag sa "jaha, men då är det väl bäst att vi inte hörs för då blir hon väl inte glad..."

"Mhmhmm..." mumlade han!

• Anonym (Felice)

puff

• Anonym (Tvekar)

hej TS..

jag är i direkt samma sits som du men jag blev dumpad av en kille som verkligen tyckte om..
    det gör ont, jag trodde mina känslor var borta men nu har de kommit tillbaka med full kraft..jag sitter och väntar på att killen ska ändra sig..men vågar inte erkänna mina känslor av ris för att bli trampad på igen =P

• Anonym (Felice)

Anonym (tvekar): Vad hände och hur tog det slut?

• Anonym (Tvekar)

ja, det var helt enkelt han som sa att han var osäker på kännslorna och orkade inte kämpa för ett distansförhålande som det då var..det hela ramlade ihop för att han inte orkade.

nu hörs vi varje dag, men han säger aldrig det man vill höra..jag vill ha dig tillbaka!! *suck*

hur länge var ni tillsammans?

• Anonym (jag)

Vi hade också ett jobbigt halvår. Sambon trodde hon hade känslor för sitt ex och vågade inte riktigt satsa på mej. Men nu är det vi, gifta och har barn :)

• Anonym (Felice)

Vi var ihop 2-3 månader. När han kom på att han vill till sin ex...

Eftersom ni haft slut är han nog allmänt försiktig nu och går sakta fram....betyder inte att han inte älskar dig eller att han inte är kär...

• Anonym (Tvekar)

jag förstår inte varför en kille vill gå tillbaka till sitt ex när förhållandet var dåligt, killar är märkliga ibland..=P
    jag tror att de ger upp alldeles för lätt, att det är enklare att bara låta det vara..

tack för uppmuntran..det är väl jag som ska muntra upp dig ju

Svar på tråden Blev du dumpad i början?