• Anonym (Felice)

Blev du dumpad i början?

Jag har känslor kvar för Honom, han gjorde slut med mig.. Han verkade vilja gå tillbaka till sin förra, trots att den relationen var så dålig på många sätt (enl. honom) och hade varit slut några månader.

Var jag bara en "fling"? Jag är en väldigt seriös person och har svårt för sånt här...

Finns det fler som blev dumpade så här, men där killen ändrade sig sen? Eländes kille.....karl.

• Svar på tråden Blev du dumpad i början?
  • Anonym (Felice)

Anonym (jag): Är du kille? Du råkar inte fatta varför en man återgår till sitt ex trots att vi hade det passionerat och han verkade engagerad? Ville presentera mig för alla. Sen bara tvärvände det.

• Anonym (Hm...)

Jag är ett sånt ex som killen vänt tillbaka till och jag kan förstå att sånt känns jobbigt för er. Men det är jobbigt att va exet som han går tillbaka till oxå. Många tankar virvlar ju för mej med. Tex vad hade hon som inte jag har som gjorde att han valde henne (även för en kort tid)? Kan jag lita på honom igen? Har dom fortfarande kontakt? Ringer hon,smsar mm? Är hon arg på mej? Känner hon sej lurad? Kommer han göra så igen när det blir jobbigt mellan oss? Ville han bara ut och slå runt och ha kul? Hur hade dom det i sängen? Säger han sanning när han säger att dom inte har nån kontakt? Är det av ren bekvämlighet som han kom tillbaka,för att han vet hur jag funkar och vet var han har mej? mm Det är svårt för oss oxå,tro mej!

• Anonym (jag)

jag är kille ja. Tror inte det är nån typisk "killgrej". Anledningen att man vill bryta och gå tillbaka tror jag för det mesta är osäkerhet. Man vet vad man hade men man vet inte vad man får. Även om man har ett dåligt förhållande så vet man iaf vad förhållandet går ut på.

• Anonym (Tvekar)

det finns många sidor av ett sådant problem :P

• Anonym (Hm...)

Min kille tror att han gjorde det för att få ett "avstamp" från mej men efter några månader så insåg han att det var mej han ville ha ialla fall. Vi har haft ett jobbigt förhållande men det har varit för att det varit så mycket yttre grejer som spökat för oss och vi har inte haft så lätt att prata om det. Nu har vi pratat och pratat och rett ut massor så nu flyter det på jätte bra mellan oss och vi är väldigt noga med att prata om allt.

• Anonym (Felice)

Anonym (Hm): Jag förstår dig! Det har inte gått en dag utan att jag tänkt på henne med...undrat om hon är lessen, vad hon tänker...hon framstår som enormt vacker och speciell nu när han återvände till henne....jag har verkligen varit sotis.....

Anonym(jag): ja, kan det vara trygghet? Det kan det nog.....men de hade det ju dåligt och de ville ha slut! Fattar ej att man går tillbaka då. Han flyttade ifrån henne.... Saknar honom så, men ville ju inte störa deras "idyll"...så har inte hört av mig......önskar bara att han saknade mig...

• Anonym (Felice)

Anonym (Hm): Hur länge var det slut mellan er och hur gamla är ni? De hade flyttat isär efter massa år...de hade varit tveksamma länge. Han är 43 och hon runt 35.

• Anonym (Hm...)

Vi är i 30 årsåldern båda två och det hade varit slut mellan oss i ca 2-3 månader när han träffade henne. Och efter ca 2 månader med henne så bröt han med henne. Hon är dessutom mycket yngre så man kände sej ju lite gammal och uttjänt. Men han insåg oxå att hon var väl ung och bara ville festa runt med sina kompisar. Han hade ju inte så mycket gemensamt med 18-20 åringar när det kom till kritan. Vi hade oxå varit ihop i flera år.

• Anonym (Felice)

Jag är 29 och den här killen 43. Han kanske såg mig som en partyflicka med... Men jag är mera bokmal. Blev kär i honom.

Sen bara ändra han sig...

• Anonym (Felice)

Anonym (Hm): I ert fall är jag glad att ni blev ihop igen...men inte i min ex fall... *ego som man är*

• Anonym (Felice)

Anonym (tvekar): hur känns det idag?

Svar på tråden Blev du dumpad i början?