Jag ställde ett glas med etiksprit i köket. Då blev jag av med mina. Jag ställde glas på flera ställen i lgh. Jag har ju katt så det blev att ställa dom så att inte katterna kom åt dom. Jag var och fyllde på med ca 2 cm ätiksprit en gång i veckan i en månads tid och jag blev av med dom. Inga nya har jag sett.
Men jag kom på var dom befann sig någonstans. Ni kan aldrig gissa var!!
I sovrummet. Jag hade en öppning på några millimeter och där kom dom in. Utanför, på andra sidan vägen står en stor klösställning som vi ställt ut och därifrån kom dom. Dom hade byggt ett bo där. Så det blev att kasta klösställningen tidigare än vad vi trodde att vi behövde.
Kolla även i köket. Dom kommer fram om det finns matrester kvar på tallrikarna som ska diskas. Man ställer disken i hon och man tar den t ex några dagar senare och disken inte är ordentligt avsköljd., då kommer dom fram. Även om man har en öppnad konservburk som inte är ursköljd, då kommer dom också.
Men prova med ätiksprit. Det fungerade för mig och skurra ordentligt under diskbänken där du har soppåsen. Det är mina tips till dig.
Lycka till och jag hoppas att du blir av med dom.