Är så trött. Har blivit tvungen att flytta från stan med mitt barn p.g.a. detta. Är just nu bostadslös, bor i ett litet rum med mitt lilla spädbarn hos en kompis tillsvidare. Men så kan vi inte leva så länge till, vi behöver något eget.
Hade under graviditeten kontakt med soc för samtalskontakt eftersom dom vet hur och vem mitt ex är. När jag berättade om misshandeln för dom så sa dom först att dom skulle försöka leta fram ett akutboende till mig, om jag bara kunde hitta någon att bo hos så länge.
Hörde inte ett ljud av dom på 3 veckor och när jag kontaktade dom så fick jag svaret: Flytta, annars startar vi en utredning kring dig och ditt barn. Dom tyckte inte att jag klarade av att sätta tillräckligt klara gränser mot mitt ex. Under den tiden så hade jag haft kontakt med honom 1 gång, och det per telefon för att tala om att jag tagt med mig vårat barn och lämnat honom.
Mitt förtroende för sveriges myndigheter är kört i botten. Han går fri, och jag och vårat barn får sona för något som han har gjort.