Större tavlor/väggdekorationer
Är på jakt efter ställe som har större tavlor/väggdekorationer, har varit nere på gallerix och diverse butiker men allt är för litet. Någon som har nån idé? Går bra med butik som webbshop!
Tack på förhand.
Är på jakt efter ställe som har större tavlor/väggdekorationer, har varit nere på gallerix och diverse butiker men allt är för litet. Någon som har nån idé? Går bra med butik som webbshop!
Tack på förhand.
IKEA
Tittat på IKEA men inte hittat någonting av intresse. Får gärna vara större också...
Kanske kan du hitta något här www.moderngraphics.se/
Frågvisa, ja där fanns en del fina! Tack.
Kolla på tyger istället vettja!!!
Jag älskar att göra tygtavlor och väggpaneler... kolla gärna mina bilder =)
Håller med biltokig1: Köp stor vit duk istället och sätt tyg på. Finns ju en uppsjö av tyger nu. Så kan du byta ut tyget och få nya tavlor en gång i veckan om du vill.
www.bildoteket.se
ska vi göra i nästa lägenhet..
Jag har klätt tyg på frigolitbitar till de mindre tavlorna och om man ska ha en större väggdekoration föreslår jag att köpa en kardborrelist.
Bara att sätta dit på väggen och sen en kardborreremsa på tyget, fäster hur bra som helst och väldigt smidigt att byta ut. En styrlist i nederkant/fållen på tyget gör att det hänger snyggt oxå!!!
Så smart med tygtavlor! Nu ska jag inreda
Bra idé med tygtavlor, ett givet val! :D
Sätt gärna in lite bilder om du får upp nå´n fin tygtavla =)
Vet inte vad du har för stil men Mairo och Sandbergs har fina tyger,
kanske kostar lite mer men då har ju kanske inte alla lika heller ;)
Den här tjejen gör grymt snygga tavlor tycker jag! Jag gillar främst "röda liljor" bäst!
www.elzas.se/index.html
Bildoteket tog vi ifrån. Jättefin canvas-tavla av min amaryllis ....
Jag gick förbi ett vernisage i helgen på Upplandsgatan i Stockholm, kan varmt rekommendera deras bilder www.pavaggen.se