Camsex
Min kille har vart otrogen en gång och han har haft camsex jätteofta förr. Jag ställde honom mot väggen och han lovade att sluta me camsex eftersom jag inte tyckte om det.
Vi har ett barn ihop nu och jag känner mej såklart ganska trist och vi har inte kommit igång med sexlivet ordentlit heller. Men jag vet att han har camsex med andra fortfarande ibland, även fast han bara erkänner att han porrsurfar om jag frågar hur det går. Jag blir så ledsen!! men jag vill inte tjata på honom heller. Han gör aldrig sånt skit hemmifrån och då kommer han undra hur jag vet det. Jag känner mig ful och bedragen fastän han alltid är rar och romantisk och visar hur mycket han älskar mig och är en jättebra pappa. Fan vad arg jag blir! Varför måste han hålla på och sitta och visa upp sin snopp och chatta sex med andra tjejer. Jag bara sitter och gråter ibland.
Jag inser att jag måste prata me honom om vi ska rädda vårt förhållande. De spelar ingen roll hur bra han är hemma om han går bakom ryggen och ljuger för mig och sårar mig även om de är omedvetet. Jag mår inte bra och är ofta lessen när han inte är hemma. Men när han kommer hem så kramar han mig alltid och viskar att han älskar mig och då blir jag så feg. *gråter*