• Anonym (lessen)

Camsex

Min kille har vart otrogen en gång och han har haft camsex jätteofta förr. Jag ställde honom mot väggen och han lovade att sluta me camsex eftersom jag inte tyckte om det.
    Vi har ett barn ihop nu och jag känner mej såklart ganska trist och vi har inte kommit igång med sexlivet ordentlit heller. Men jag vet att han har camsex med andra fortfarande ibland, även fast han bara erkänner att han porrsurfar om jag frågar hur det går. Jag blir så ledsen!! men jag vill inte tjata på honom heller. Han gör aldrig sånt skit hemmifrån och då kommer han undra hur jag vet det. Jag känner mig ful och bedragen fastän han alltid är rar och romantisk och visar hur mycket han älskar mig och är en jättebra pappa. Fan vad arg jag blir! Varför måste han hålla på och sitta och visa upp sin snopp och chatta sex med andra tjejer. Jag bara sitter och gråter ibland.

Jag inser att jag måste prata me honom om vi ska rädda vårt förhållande. De spelar ingen roll hur bra han är hemma om han går bakom ryggen och ljuger för mig och sårar mig även om de är omedvetet. Jag mår inte bra och är ofta lessen när han inte är hemma. Men när han kommer hem så kramar han mig alltid och viskar att han älskar mig och då blir jag så feg. *gråter*

• Svar på tråden Camsex
  • Anonym

Några frågot bara      Vad är CAMSEX för något? Om han inte gör det hemma vart gör han det då? Hade ju iallafall kännts bättre om han va hemma eller??

• Anonym (lessen)

Camsex är när två personer sitter med varsin webbkamera och typ visar upp sig/onanerar. Han gör de från sin jobbdator. De hade nog varit än värre om han vart hemma och gjorde det i samma hus som mig och vårt lilla barn.

• Anonym

Oj Ok jag hade nog sagt till på skarpen då känns det mycket mer OK att "bara" porrsurfa. Det där kallar jag otrohet

• Anonym (lessen)

Ja jag tycker också de är otrohet även om han säkert inte ser de så. men de är ju så svårt att ta upp ämnet och säga till. ja är för mesig oh snäll.

• TinaG

jag hade aldrig tolererat camsex! no way!!

• Aiwendil

Det där är otrohet i mina ögon!

Inget annat!

Prins Isak bor i min mage - v.20
  • cantona

håller med föregånde talare
    säg ifrån

• Anonym

Camsex är otrohet oxå.

Och på JOBBET dessutom? Tror knappast han får syssla med sånt på arbetstid eller på jobbets dator om det är utanför arbetstid, anmäl honom till hans arbetsgivare, eller hota med det kanske?

• Anonym (instämmer)

Helt klart otrohet

• Anonym (lessen)

Javisst är de otrohet i mina ögon också, men jag vill inte bli osams. Ja gör ju fel också som snokar. Men de känns som om det bara kommer å upprepa sig igen om ja säger till. Han har ju lovat en gång förut och kunde inte hålla det. Ja vill ju inte lämna honom heller, men de gnager och gnager så till slut kanske de går så långt att jag inte orkar längre. Så de är väl bättre om ja tar itu med det nu. Jag ska försöka ikväll...

• jonteg

I mina ögon är det otrohet. Men det är viktigt att klargöra att vissa inte anser detta.

Jag tycker exempelvis inte att min fru är otrogen om hon tillfredsställer sig själv framför en porrfilm, blir det däremot en interaktion live via ex. webcam har en gräns passerats. Det där med huruvida det är otrohet är oerhört individuellt och därmed blir det svårt då en relation oftast är något som upplevs i tvåsamhet. En enkel tumregel kan ju då vara att om en anser att det är otrohet så är det det.

• AnnnnnA

Instämmer med övriga - detta är helt klart otrohet

• Anonym (instämmer)

jag måste ställa en fråga och vill gärna ha ett rakt och ärligt svar från er kvinnor. Tycker ni att det är upphetsande att enbart se en sno-p på bild?

kan ni ha sex med en man utan några som helst kännslor och må bra av det?

• Anonym (nja)
    Anonym (instämmer) skrev 2006-10-13 20:32:01 följande:
    jag måste ställa en fråga och vill gärna ha ett rakt och ärligt svar från er kvinnor. Tycker ni att det är upphetsande att enbart se en sno-p på bild? kan ni ha sex med en man utan några som helst kännslor och må bra av det?
    svar på fråga ett är nja, den är inte jätevacker, svar på fråga två, ja sex kan jag ha utan några som helst känslor, sex är sex kärlek är kärlek, man behöver inte kombinera dem två varje gång
  • Anonym

Hur vet du att han har camsex? Bara undrar

• Anonym

Ts. Har du pratat med din kille??? 

• Anonym (lessen)

Jag har låtsats vara en annan tjej och han har lagt till mej på sin msn. där har han berättat att han gillar camsex och har frågat om jag vill ha det me honom. Ja ser ju när han är online på sin andra msn. han har en speciel msn när han chattar sex nemligen. Så varje gång ja ser honom online där så vet ja att han är på jakt efter nån å ha camsex med. De händer ungefär 2-4 gånger i månaden.

Nej ja har inte pratat me honom ännu. Det gavs aldrig nåt bra tillfälle. Vi har myst och haft det jättebra i helgen, då är det så himla svårt att ta upp det. Men ja ska försöka så snart de blir ett bra tillfälle.

• J N

Nee fy! OTROHET PÅ LÅNGA VÄGAR!

För mig skulle det inte splat någon roll om han var mysig å gullig när han kom hem jag skulle sagt direkt att så här är det!

• Anonym (nja)

funderat lite, och förut har jag tyckt det är ok och inte brytt mig, i mitt nya förhållande, så aldrig att jag skulle tolerera det, jag skulle bli så ledsen

Svar på tråden Camsex