• emobaby

Uggs kopior?

Finns det någonstans fortfarande? Vill ha helt svarta. Eller vad kostar de äkta och var finns det? Tål de verkligen snö o slask?

O ja, uggs e säkert skitute o "köp ankelboots nu" men de verkar ju vara supersköna o varma. Snygga me faktiskt. Iaf i svart. Jupp Jupp. Men verkar inte finnas...

Så jäkla svårt att hitta vinterskor om man inte gillar skinnstövlar osv. Tips? Vill inte ha något med klack. Har funderat på fodrade converse men känns ändå lite kallt.

Ha en bra dag kära ni! Haj!

• Svar på tråden Uggs kopior?
  • Niinaaa

Jag vill oxå ha UGG,

Skiter fullständigt i om dom är inne eller inte   Flört

Vet att det finns beg. på tradera iaf

• Niinaaa

är det korta skaft?? Dom var inte fina...

Gillar dom med långa skaft 

• emobaby

Hehe okej. Jag gillar nog alla sorterna faktiskt. Men mest den första bilden, de halvlånga alltså.

Vet du var man kan köpa dem i sverige? Vad kan de kosta? Runt tusenlappen va? Kan det ju va värt om de nu håller i slask. Ingen som vet?

Ingen vill erkänna att de har 100 par uggs hemma o har pamela o britney som stilikoner

• nyponsoppa

jag köpte ett par "ugg kopior" från Friis o co. Fick dom för 150 kr tror jag när en butik hade utförsäljning...

♥Stolt mamma till Alicia♥
  • giz den allsmäktige

vill oxå haaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• cutiee

Jag vill också ha uggs! Köpte ett par i sthlm förra eller förrförra vintern, för 99kr på rea på wedins :D Hoppas de hämtar iår med! De var väldigt långa, upp till knäna typ, värmde så bra! Fast problemet är att de blir 'hängiga' efter ett tag, så jag skulle inte lägga ut så mycket pengar på sånna.

• emobaby

får hålla lite utkik i reakorgarna eller nåt då...

annars kanske jag får köpa äkta. fast beror ju på hur dyra de är.

jaja änsålänge klarar man sig ju t.om. med ballerinaskor. tjoho!

• sweetpea

Fast är de verkligen bra i slask? Här i Stockholm, i alla fall, blir mockaskor förstörda på en vecka när det börjar snöa och slaska, trots alla världens impregneringar. Särskilt saltet gör ju att materialet blir hårt och grått och med vita kanter runt fläckarna. Aldrig mera vinterskor i mocka!

• lillvilda

jag bor i göteborg å jag har uggs. Fast man får behandla dem å sköta om dom bra. jag beställde mina från deras hemsida. Skiter helt i att dom är ute, skönare skor kan man inte ha!!

* i väntans tider*
  • Älvira

Jag har sett billiga kopior på stormarknader, typ ICA Maxi och COOP Forum...

• emobaby

lillvilda: från vilken sida beställde du? hur mkt kostade det inkl. frakt osv?

får kolla stormarknaderna också. tack för alla tips!

• kidA

ja coop har billiga kopior. det såg jag häromveckan bara.

den vackraste stunden i livet var den när du kom
  • emobaby

wee ska kolla COOP! fanns det svarta?

• Anna C

Jag har ett par äkta UGG som jag älskar. Har haft dom i fyra år och de ser nästan nya ut. Har dom både ute ( i snö och rusk) och inne som nu på hösten, då jag är frusen och vi har golvdrag.

Om du bor i sthlm TS så kolla på Sea Life, om de har UGG´s kvar så kommer de reas ut till halva priset.

Att UGG betraktas som ute gör mig inget.

• lillvilda
    emobaby: jag beställde från uggaustralia efter som jag har så små fötter och behöde barnstorlek å det är hopplöst att få tag på här i sverige..Tyvärr kom jag inte ihåg vad de kostade men helt billigt var de ju inte i mitt fall kostade frakten typ lika mycket som skon så jag har faktiskt 3 par ugg liggande här hemma för jag tyckte så mycket om skon att jag beställde flera eftersom frakten ändå va dyr. å en ugg i mini modell till blivande bebben Skrattande
    * i väntans tider*
  • lillvilda

man kan faktikt ringa till uggaustralia som ligger i USA och höra vad frakt å sånt skulle kosta.

* i väntans tider*
  • sweetpea

Jag såg något som såg ut som UGG - eller kopior - på ett bord utanför SkoUno idag. Det finns, alltså.

Svar på tråden Uggs kopior?