• Suck och suck

Kommer jag hinna? Kommer jag hinna? Ett BREV ska vara framme på måndag!

Finns det någon möjlighet????????
    Min sambo säger att det inte hjälper om jag postar det på en "sistaminuten-brevlåda" vid centralstationen (posten gör inte ett skit på helgen).

• Svar på tråden Kommer jag hinna? Kommer jag hinna? Ett BREV ska vara framme på måndag!
  • Pallas

Om du hinner posta det innan brevlådan töms så bör det komma fram på måndag ja.

• Pallas

Eller vänta... jo, jag tror det är så, men det beror kanske på hur långt brevet skall?

• Suck och suck

Brevet ska till Uppsala.
    Komplettering av handlingar.

• Allt går fort

ett dygn ska de ta men de kan bli försenningar men testa! ta en låda som tömmer innan söndag=)

• Heisan

Det är klart att du hinner... Det är bara om du har otur som det inte kommer fram på måndag.. Vad är det som är viktigt, att de läser brevet på måndag eller att brevet är stämplat före måndag... O posten jobbar på helgen också, det är bara vanliga posten som inte delas ut.

Livet är under förändring....
  • Suck och suck

Har du läst på universitetet Pallas?
    De hade inte mina meriter med gymnasiebetygen inne i sin "bank",
    Jag trodde de hade det.
    GÖR det så mycket om dessa kommer efter??...

• Suck och suck

Jag kanske har tur. då!
    Vi får hoppas det!

• Suck och suck

Jag orkar INTE åka till Uppsala!

• Mamman med stort M

Dom tömmer visst lådorna på helgerna.
    Bor du i Sthlm och inte har så långt till Älvsjö så kan du lämna det i lådorna där vid Posten terminalen. Det har jag gjort många ggr.

♥ I väntans tider...på den tredje ! v.16 ♥
Svar på tråden Kommer jag hinna? Kommer jag hinna? Ett BREV ska vara framme på måndag!