• bluebride

Vad är det konstigaste din katt äter?

Jag har visserligen 6 katter (snart) och det är en av dem som är fullständigt konstig. Det nya han har börjat äta är....... Mariekex.

Ostbågar vet jag många äter. De katter som kommer från min kille är avfallskvarnar och äter upp resterna, även paprika som jag alltid lägger i köttfärsen

• Svar på tråden Vad är det konstigaste din katt äter?
  • The Dreamer

Har ingen katt själv, men mamma har berättat att min mormor hade en katt som åt både Vicks blå (halstabletterna) och oliver (gröna)...

Det är nog det mest underliga jag hört en katt äta...än så länge..

• Nyfiken gul

mackor äter vår katt!!

smörgås med mjukost eller med skinka är bäst - då sitter han i knät o tigger högljutt o man får passa sig så han inte tar tassen och stjäl mackan från en...

• emzemz

Katten jag hade tidigare var nog vegetarian, eller hade i alla fall inget emot grönsaker! Gurka, sallad, kiwi, nektarin, banan..

• Änglamamma76

En katt jag hade för ett par år sedan åt,
    majs, melon(helst honung), gurka.
    en annan åt sniglar på burk......

• Snäckan82

Våra katter älskat nästa allt som är i konservburk. Majs ,bönor sparris, you name it. Sen gillar de också oliver och är helt galna i groddar av alla dess slag.

• Nananas

Min ena katt äter gärna marshmallows om hon får tag i dem. Vill inte gärna att hon ska göra det med tanke på sockret, men hon är sååå lycklig när hon får smaka lite!

*Let love be your energy*
  • bluebride

ha ha ha, det var roligt,men kan inte begripa en katt äter saltgurka.

Min bror lurade i både mig och katten citronvodka, då var jag väl 13 eller 14 år, är 26 nu. Tyvärr så försvann den katten spårlöst för 10 år sedan

• Nickedockan

Vad kul att fler har katter som gillar "skum" mat! Vår ena ÄLSKAR majs, blir helt tokig om jag öppnar en burk! En annan favorit är melon, helst honung - samma som Änglamammas katt!

Svar på tråden Vad är det konstigaste din katt äter?