• bluebride

Vad är det konstigaste din katt äter?

Jag har visserligen 6 katter (snart) och det är en av dem som är fullständigt konstig. Det nya han har börjat äta är....... Mariekex.

Ostbågar vet jag många äter. De katter som kommer från min kille är avfallskvarnar och äter upp resterna, även paprika som jag alltid lägger i köttfärsen

• Svar på tråden Vad är det konstigaste din katt äter?
  • JeckaH

sparris, äpple, vindruvor, gurka, avokado, skumtomtar. Hon är galen, jag vet....:)

• veronicaermanbriks

alla katterna älskar konserverad svamp och ena hanen är som besatt av morötter. Han fullkomligt demolerar påsen om den ligger inom räckhåll

• FaithHeavenly
    Min katt älskar OSTBÅGAR.
    Han sätter fast dom på klon o äter därifrån.Räcka ut tungan
    Kvinnan är mannens ära (bibeln)
  • God Is A Girl

Ena birmatösen käkar pepparkakor när man råkat glömma någon framme. Kan dom bli sjuk av det?
    Och den andra birmatösen käkar grönsaker, frukt och blommor ^^
    Men både brukar äta det mesta dom smakar på :P
    Båda är bortskämda som attans och tigger jämt när vi äter men det får jag skylla mig själv för. Jag som skämmer bort dom men det är mina små bäbisar så dom får vara bortskämda, mig gör det inget

• Habibi999

Har haft en katt som åt brysselkål och persikor i sockerlag. En annan av mina katter älskade sockerkaka.

• Tjiklex

Min ena katt är väldigt förtjust i kokt potatis, han äter hellre det än burkmat. Å vitlök gillar båda katterna, vilket inte är så väldigt trevligt när dom kommer morgonen efter och ska pussas. =p

• MrsNelson

min ena katt älskar potatisskal!

• fante

ärtsoppa
    gurka
    risgrynsgröt

Den som söker han letar.
  • hillson

Min katt äter broccoli...Den ska inte vara kokt..

Svar på tråden Vad är det konstigaste din katt äter?