• Rocklets

WoW med oss på FL

Märkt att det finns ett antal FL:are som spelar WoW. Skulle ngn vara intresserad av att starta ett FL guild där man köra lite instanser, inget grindande mest bara för skoj skull?

Man skulle t ex kunna plannera in att köra RFC kl 14 då barnen ligger och sover. Då slipper man höra "omg where did he go" när man blir tvungen att springa för lillan vaknat.

Kan även vara skoj att dela erfarenheter...

Om det visar sig finnas intresse, väljer vi en server och en faction senare.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-23 22:24:48:
    Maelstorm. Alliance. Blev det slutliga resultatet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-27 00:45:48:
    De namn som folk kommer spela under på The maelstorm är, än så länge (vad jag känner till):

Digamond
    Sarumon
    Rocklets

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-27 08:28:06:
    Ytterligare ett namn:

Cobraman

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-27 21:30:19:
    Mer namn:

Quinos

• Svar på tråden WoW med oss på FL
  • Tvillingfarsa

Hum, kul ide tycker jag.

Tyvärr så driver jag eget gille och fär vet typ alla om att jag är tvillingpappa.

Men som sagt, en bra och skoj ide tycker jag, men du kanske skulle postat denna i spelforumet eller liknande då det finns massa tjejer här som spelar.

-V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • Cobraman

jo det skulle vara skojj få fixa igång mitt acc igen så kan man vara med..

• digamond

Säg till om ni kommer att dra igång nått skriv gärna ner på vilket server ni har tänkt att starta upp nått.
    Antar att dom som spelar wow här på FL är helt utspridda.
    Själv har jag ett par gubbar på Vajsh/Horde.

Men säg gärna till så kan jag kanske starta upp en ny vart det är blir av :)

• Cobraman

måste liva upp mina igen ha inte spelat sen jag flyttade

• Rocklets

Jag kollar över en server idag. Återkommer när jag funnit en bra...

Kan Alliance vara något som smakar? Vore kul att prova ngt nytt. Tänkte att vi kanske kunda köra den faction som flest av oss har spelat minst, om ni förstår hur jag tänker?

• Rocklets

I have found Tarren Mill PvP Realm. Det är ett "Recommended" realm, så kö lär nog inte vara ett problem.

Skriv här när/om ni gjort en gubbe/tant :D där eller om ngn tycker att vi bör vara ngn/ngt annanstans.

• Cobraman

ok ska gö det jag komma nog när jag flyttat klart

• Da Igor

Fint, du är ju överallt! Men vänta nu Rocklets, om jag ser dig då är ju för fan jag också överallt....hej då!

• Rocklets

Jag har Rullat en gubbe på Maelstorm, Ally, Rocklets. Välkommen in.

• digamond

På vilket server kör ni nu? Tarren Mill?
    Skriv gärna vad ni är för ras och klass också..

Well jag kör igång en Mage på Tarren Mill ..
    Gnome / Mage vart det .. PickaBo heter den :)

Svar på tråden WoW med oss på FL