• Rocklets

WoW med oss på FL

Märkt att det finns ett antal FL:are som spelar WoW. Skulle ngn vara intresserad av att starta ett FL guild där man köra lite instanser, inget grindande mest bara för skoj skull?

Man skulle t ex kunna plannera in att köra RFC kl 14 då barnen ligger och sover. Då slipper man höra "omg where did he go" när man blir tvungen att springa för lillan vaknat.

Kan även vara skoj att dela erfarenheter...

Om det visar sig finnas intresse, väljer vi en server och en faction senare.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-23 22:24:48:
    Maelstorm. Alliance. Blev det slutliga resultatet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-27 00:45:48:
    De namn som folk kommer spela under på The maelstorm är, än så länge (vad jag känner till):

Digamond
    Sarumon
    Rocklets

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-27 08:28:06:
    Ytterligare ett namn:

Cobraman

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-27 21:30:19:
    Mer namn:

Quinos

• Svar på tråden WoW med oss på FL
  • digamond

Kom på att det vore kul om ett par var samma ras också.. så kanske väntar lite på för att se var ni andra valt för nått..

• digamond

men jaha.. Min älskling har just tagit ett gravtest och det visade ju MYCKET positivt :D

• Tvillingfarsa
    digamond skrev 2006-10-23 20:47:10 följande:
    men jaha.. Min älskling har just tagit ett gravtest och det visade ju MYCKET positivt :D
    Grattis !!!!
    -V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • Lanz

ooooo jag vill va me o lira lite. Har min main på Boulderfist(h) men de e allti kul att lvla lite hehe. Vilken server e de som gäller o vem e GM?

• Rocklets

I första inläggetstårall info

• digamond

Maelstorm är det servern? US server eller EU server?
    Hittade inte den servern i min lista nämligen hehe

men kollar till detta när jag kommer hem lite senare igen.
    jobbar för fullt och skall inhandla en Torktummlare.
    har börjat bli ett jävla oväder här på madeira just nu med storm igår blandat med massa dunder och blixtrar samt lite mindre golfbollar till hagel. Skum blandning för att vara mitt ute i atlanten hehe...

Men ni som startar upp nya gubbar osv skriv gärna vad ni heter "ingame" samt vad för ras och klass. Lock, rouge, warrior osv.

Jag skulle kunna sätta upp ett "forum" för FL's spelare osv på en server på jobbet så kan man ha lite hjälp info osv.

Tycker vi kan dra igång en lite guild

• Rocklets

De är en EU server. Tror inte den fanns idag pga underhåll eller ngt sådant...

Min char:

Server: Maelstorm
    Faction: Alliance
    Namn: Rocklets
    Ras: Human
    Klass:Paladin
    Specc: ---

Hopppas detta hjälper.

• digamond

Super duper :)
    Skapar en där när jag kommer hem. suck 30 minuter kvar till man slutar .. och massa telefon problem .. Skall gapa lite på operatörerna här nere på ön så vi kan ringa ut med kvalitee nån gång..

• Buppsen

Jag gör mig en gubbe där med då... har ju på 4 andra realmar så =)

• Buppsen

var det "the maelstrom" som realmen hette? vad jag såg så var den full... kanske bättre med en ej så folkrik realm?

Svar på tråden WoW med oss på FL