Fixar en 2-åring delad vårdnad, varannan-vecka principen?
Hänsyn måste tas till barnets mognad. Sen beror det på vilken stad och vad dom där rekommenderar.
Finns INGET som hindrar växelvisboende för barn under 2 år.
Hänsyn måste tas till barnets mognad. Sen beror det på vilken stad och vad dom där rekommenderar.
Finns INGET som hindrar växelvisboende för barn under 2 år.
Handlar väl ändå inte om vad föräldrarna tycker.
Det är för barnen.
Haha ;) roligt att se statusen på inläggen.
Jah, bort med pappan bara ;) självklart ska du ha dottern om du inte vill med växelvis boende, absolut. Du kan aldrig tänka dej att barnet behöver sin pappa, ge barnen till pappa så går du mot strömmen och folk kallar dig "dum"!
Nyfiken gul, absolut inte vännen :=) inget är personligt riktat till någon.
Den dagen egoismen är borta hos mamma/pappa och ögonen verkligen är riktade på barnets BÄSTA och barnets RÄTTIGHETER.
Låt oss fira, champagne, någon?
En uppväxt där barnen inte FÅR vara med pappan eller där mamman inte vill ha växelvis boende visar sig ganska ofta senare i livet för barnen, vad som hänt.
Tyvärr.
Stida ska man, det är barnens rätt, inte pappans. (om ni förstår)
Joeasan, du lägger fram en teori som tyvärr är alldeles för missvisande och vanlig idag.
teorin är generell. Det går inte använda i enskilda fall.
Josean, förstår vad du menar. Bra att du har en åsikt om det. Kul att höra :)
Och så som jag ser det, ser jag på det av erfarenhet jag samlat på mig på vägen och fått från andra föräldrar.
Finns mycket bra sidor där ute på internet, tror du skulle behöva läsa en del av det.
För barnen behöver både mamma och pappa.
Det blir problem, om man skapar dom ;)
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=531&a=114474&previousRenderType=2
Hehe, diskussionen håller på att spåra ur ;) alla vill ha "rätt" i sina åsikter. ingen mening att diskutera då =)
Josean, hehe ;)
Men så har det varit varje gång. Startat tråd och vill föra fram SAKFRÅGAN. Så blir det genast mothugg och personlig istället. Folk glömmer så lätt varför man börjar skriva.
Du fick mitt mess? Så du förstår..