• SweetStarAngel

Guld eller silver smycken?

Själv tycker jag om både och men lutar åt guld. Använder både silver och guld samtidigt. Tycker det är snyggt att blandaCool

Sevanna och Susanna är världens sötaste barn
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Guld eller silver smycken?
  • Sunna

Silver är snyggast, men jag passar bäst i guld. Till vardags har jag bara ett par pärlörhängen. Jag gillar modet just nu, med långa guldhalsband och berlocker.

Sam. ♥ .Mammas lilla hjärta.
  • Baronessan

Alltid bara guld.

Kan tycka att silver är fint på andra, men på mig ser silversmycken ut som riktigt billigt skräp. Sen blir jag grön av silver...

Blanda silver- och guldsmycken skulle jag aldrig få för mig att göra, det tycker jag är riktigt fult. Tycker även det är fult att blanda vitt och rött guld om man har för mycket smycken. 

Inside me is a skinny girl crying to get out. But I can usually shut the bitch up with cookies!
  • MariamedTrollet

Guld använder jag eftersom det passar bäst på mig och jag trivs bäst i det men tycker att silver e jättefint!

• Lina66

Silver men även vitt guld (förlovningsringen och vigselringen) Tycker det är fult att blanda med rött guld

Kira mitt hjärta, mitt allt
  • Triss i Damer

silver tycker inte alls om guld

• Jiie

Jag är ingen guldperson, passar bättre i silver!
    Min förlovningsring är dock i titan, men det är ju närmare silver än guld

• bea85

kan inte ha smycken får utslag

mamma + pappa= barn & barn
  • Ronja80

Guld tycker jag är snyggast... men det ska vara vitguld...

• Tigger is a she

Baronessan:

Om du känner så är du säkert varm i dina färger - på kläder och så. Stämmer det?

Guldsmycken på mig gör mig blekglåmig, inte kul alls. Tyvärr fick jag en del guldsmycken innan jag fattade att jag bättre passar i silverfärgat. Bland annat ett guldhjärta med mitt namn och datum för min student, som jag fick av min mor. Allt mitt gula guld har jag sålt, men det halsbandet kan jag aldrig göra mig av med...och aldrig använda

• Baronessan
    Tigger is a she skrev 2006-10-16 10:31:44 följande:
    Baronessan:Om du känner så är du säkert varm i dina färger - på kläder och så. Stämmer det?Guldsmycken på mig gör mig blekglåmig, inte kul alls. Tyvärr fick jag en del guldsmycken innan jag fattade att jag bättre passar i silverfärgat. Bland annat ett guldhjärta med mitt namn och datum för min student, som jag fick av min mor. Allt mitt gula guld har jag sålt, men det halsbandet kan jag aldrig göra mig av med...och aldrig använda
    Japp! Jag passar helt klart bäst i varma färger så som rött, gult, guld, orange... Tyvärr tycker jag bäst om kalla färger... Lila älskar jag och blått i alla nyanser...

I klädväg brukar jag hålla mig mycket till vitt och svart tyvärr... Kanske för att jag föredrar kalla färger, men vet att jag inet passar så bra i dem?
    Inside me is a skinny girl crying to get out. But I can usually shut the bitch up with cookies!
Svar på tråden Guld eller silver smycken?