Guld eller silver smycken?
Själv tycker jag om både och men lutar åt guld. Använder både silver och guld samtidigt. Tycker det är snyggt att blanda
Själv tycker jag om både och men lutar åt guld. Använder både silver och guld samtidigt. Tycker det är snyggt att blanda
Silver är snyggast, men jag passar bäst i guld. Till vardags har jag bara ett par pärlörhängen. Jag gillar modet just nu, med långa guldhalsband och berlocker.
Alltid bara guld.
Kan tycka att silver är fint på andra, men på mig ser silversmycken ut som riktigt billigt skräp. Sen blir jag grön av silver...
Blanda silver- och guldsmycken skulle jag aldrig få för mig att göra, det tycker jag är riktigt fult. Tycker även det är fult att blanda vitt och rött guld om man har för mycket smycken.
Guld använder jag eftersom det passar bäst på mig och jag trivs bäst i det men tycker att silver e jättefint!
Silver men även vitt guld (förlovningsringen och vigselringen) Tycker det är fult att blanda med rött guld
silver tycker inte alls om guld
Jag är ingen guldperson, passar bättre i silver!
Min förlovningsring är dock i titan, men det är ju närmare silver än guld
kan inte ha smycken får utslag
Guld tycker jag är snyggast... men det ska vara vitguld...
Baronessan:
Om du känner så är du säkert varm i dina färger - på kläder och så. Stämmer det?
Guldsmycken på mig gör mig blekglåmig, inte kul alls. Tyvärr fick jag en del guldsmycken innan jag fattade att jag bättre passar i silverfärgat. Bland annat ett guldhjärta med mitt namn och datum för min student, som jag fick av min mor. Allt mitt gula guld har jag sålt, men det halsbandet kan jag aldrig göra mig av med...och aldrig använda