Någon som har soffa av märket Scapa? Tv-bänk Verdi från EM?
Min sambo och jag försöker samsa ihop vår smak, inte helt lätt! Det spretar, vi tänkte "samla ihop" stilen lite..
Just nu är det soffköpardags och tv-bänk.. tips och smakråd mottages tacksamt!
Vi funderar på 3-sitssoffa från FINNMÖBLER Castello av märket Scapa, ser ut som Lyon från Mio (gå in på mio.se, soffor) i brun mullvad/drar mot nougat. Någon som har någon "scapa"soffa, kanske den tom?
Tv-bänk har vi funderat på möbler från EM, Verdi i valnöt (gå in på em, skriv i sökraden) eftersom vi har en Carrie som nog passar till (har en på 80 cm och en på 120, tänkte sätta upp ovanför ihop till en enda lång hylla). Varning/tummen upp?
Har IKEA mattan "Arden ruta" till.. Det enda som ljusar upp är deras satsbord Klubbo i vitt.
Gillar inte att köpa så mkt nytt på en gång, har fått för mig att vi får en lite opersonlig stil som snart är ute?!? Allt går ju i brunt.. men jag TROR det passar ihop.. eller?!?
Vi drar ut på det hela tiden, så vi ska köpa innan veckans slut - så om ni har någon varning (eller smakråd) angående soffan el tv-bänken eller kombinationerna så blir vi glada för ett inlägg! :) Tack på förhand!
(För den som inte orkar surfa rätt på alla möbler kan jag säga att soffan är brunmelerad, mattan likaså med ljusa rutstreck, bordet vitt med aluminium, tv-bänk + hylla i valnöt med aluminiumdetaljer.)