-
-
Svar på tråden Roliga SMS =)
-
jag har en ...*S*
Stilla kommer du in på mitt rum,berör min nakna kropp,till du finner det rätta stället och börjar suga.
JÄVLA MYGGA -
I am an alien.
I have transformed myself into your phone.
While you`re reading this I have sex with your finger and u like it because you are smiling!!!
Please forward this to all people in your adressbook, then remove all files from your harddrive..
Ok, turn the phone upsidedown and read it again.
Jo jag hade en
Vad är det för fel på din mobil? Jag har försökt ringa flera gånger men det kommer bara en röst som säger; abbonenten du söker har sex, var god vänta det blir snart din tur. Vi har förnärvarande 12 samlag före. Men vi ska hjälpa dig så fort vi kan. Tack för att du väntar. -
AnnMarie skrev 2006-10-17 15:21:12 följande:Jo jag hade en Vad är det för fel på din mobil? Jag har försökt ringa flera gånger men det kommer bara en röst som säger; abbonenten du söker har sex, var god vänta det blir snart din tur. Vi har förnärvarande 12 samlag före. Men vi ska hjälpa dig så fort vi kan. Tack för att du väntar.
du snoddde min ju,hehehehehehehehe
-
hahahaha vilka roliga :-d
-
En liten fräckis... Han kysste hennes blodröda läppar... Då slog hon ihop knäna och krossade hans glasögon.
-
saga o kevin: Oooops förlåt.
-
Petra i Kattland skrev 2006-10-17 15:28:24 följande:En liten fräckis... Han kysste hennes blodröda läppar... Då slog hon ihop knäna och krossade hans glasögon. Mamma till 1 barn på jorden + 2 i himlen + 1 i magen...
-
Vad heter världens tystaste fågel?
-Hålltruten. -
Haha,gud vilka roliga SMS. Ska genast skicka den med influensan till min sambo..