Internet dating sidor ställer till ett helvete
Jag gjorde slut med min pojkvän för ett par veckor sedan, och dagen efter åkte han utomlands i en vecka. Precis innan han åkte ångrade jag mig, men han var asförbannad och jag tvivlade på att det skulle gå att reparera.
Så medan han var borta gick jag in på en internet datingsite. Det visade sig att han har en inaktiv profil på den siten, men fortfarande får meddelanden därifrån (vilket jag inte visste). I ett av del meddelandena såg han min bild under "nya medlemmar". Jag i princip bara registrerade mig, men loggade inte in något mer.
Han kommer hem, vi reparerade skadan och jag glömmer bort siten. Efter ca 2-3 underbara veckor bråkade vi igen och NU drar han för första gången upp dendär internetdating-grejen!. Han säger att han inte tror att jag älskar honom för han hade kollat datumet när jag var inne och konstaterat att jag varit på siten medan han var bortrest (och det var slut). Hur försvarar man sig mot det? Det värsta var att först visste jag inte vad han snackde om; jag hade totalt glömt dendär dating-sidan (onte varit inne på den sen innan det blev klart att vi skulle försöka igen) och då trodde han att jag försökte ljuga för honom!
Naturligtvis inaktiverade jag min profil bums. Vad ska jag göra nu för att återfå hans förtroende?