jävla hundar............. *arg*
alla som har ica bonus grejs vet villka jyckar jag menar...
min mellanson var underbart gullig å tala om för min lilla sladdis vad man kunde göra för å få en sån där förbenade hund.
well ängeln med de blonda lockarna krama lappen, såg valp ledsen bedjande ut på ögonen, tittade rakt in i mitt mammahjärta (hatar när hon gör så) å sa: miiiiiiiii oooooovveeeee (översatt: min vovve)
försökte stå imot, jag försökte verkligen....i 1 min eller ngt kortare MEN jag försökte.
iaf så tar jag vår 75kr´s å säger til mellan:
hyr ice age 2, en chipspåse OCH ta en sån där hund då.
mellan sur men lommar då iväg till närmsta lokala ica 3 min här i från.....
ängeln gosar med lappen, ställer sej i fönstret å tittar efter hjälten som nu ska hämta miiiiiii oooooooooovveeeee.
alltså hon e bara för söt när hon vill...ha ngt.
iaf minutrarna går å där utanför fönstret kommer hjälten storebror, ängeln hoppar som en galning upp å ner å nu skrikandes i höga c: miiiiiiiii oooooooooooooooovveeeeeeeee *brandlärmet släng dej i väggen*
in kommer hjälten med
en jävla förbanade chips helvetes påse, filmen ja den var man tvungen å ha ica kort för å hyra annars får man inte ut skiten från maskinen å hundjäveln ja den hade han glömt å självklart spräkte han checken på den förbanade chipspåsen.
så hjälten förvandlades till ett hatobjekt å ängeln fick horn å svans å dom ledsna söta valpögonen vart svarta mördar brunnar..
så den fd hjälten rymde in på rummet, den fd ängeln stog å slog på hans dör å vråla miiiiiiiiiiiii oooooooovveeeeee med värsta exorsiströsten (vänta bara på att huvudet skulle börja spinna runt å spy ärtsoppa).
iaf så är ju denna lilla sak otroligt bortskämd å tro mej jag kämpar, i 20 sek iaf innan jag ringde min far, bönandes att han skulle ha sin kvar......
min far hör den otröstliga ängeln i bakgrunden och vad tror ni ängeln får?
ja inte en förbanade jävla hund utan TVÅ förbanade jävla hundar, bara det att det inte är den prickiga skit hund hon ville haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nu ska jag bädda ner henne å dom där hundarna i soffan å låta henne somna till ice age 2 för nu behöver mamma surftid så det så *stampar med foten i golvet å surar som en trotsig 33 åring*