söker bilder på träväggar..
alltså jag vet inte vad de heter eller kallas, men bild finns på vitahem.se med trälankor typ och undrar om de finns någon här som har sån, vill se lite mer...
alltså jag vet inte vad de heter eller kallas, men bild finns på vitahem.se med trälankor typ och undrar om de finns någon här som har sån, vill se lite mer...
jag har satt pärlspånt i hallen å ohyvlade plankor som fondvägg i sovrumemt! bara att kika in i mitt galleri!
jaaa men herregud, de var ju i ditt galleri jag hade sett de, de är ju så fint! hur har du gjort sådär i sovrummet, så vill jag ha de i mitt nya hus som jag snart flyttar till kan inget om sånt där så berätta på är du snäll
Kul att du tyckte d va fint!! D va enkelt! köpte brädor som va lite ohyvlade å så spika vi fast dom me ca en 1/2 centimeters mellanrum. bak målade vi bara vit å brädorna me! ser faktiskt väldigt fräscht ut! ska försöka få en bättre bild å lägga ut!
ok vad bra, då ska jag härma dej om jag får för sambon tack ska du ha, ska tjuvkika lite i ditt galleri så jag får se hur det blev!
va kul!! k0ommer säker att bli jättebra!! lägg gärna ut bilder så ja får se hur bra d blev! kram