• charmig

Ska ni gå ut med era 3-4 månaders idag(regn ute)

Går ni ut oavsett väder?
  • Svar på tråden Ska ni gå ut med era 3-4 månaders idag(regn ute)
  • Heidsan

Nä, idag struntar jag i att gå ut, inte ens hunden vill gå ut, och då kan det kvitta tycker jag.

• Busymommy

Nä ,jag går aldrig ut om det regnar för att gå promenad. Men jag måste ut för att lämna stora killen på dagis...

mamma till 2 små goa ungar
  • ebben

ja,herregud,regn har ingen dött av!
    Skulle bli galen o sitta inne......
    Däremot då det blir -35 grader då GÅR det inte vara ute så länge...men än är det ju inte så kallt.
    bara -6.
    Jag är förkyld o krasslig så jag stannar inne .men känner att jag längtar ut!

• girl82

Japp hunden måste ut så då måste vi ut :D

• AnnikaS

Klart jag går ut i regn. Regnskydd på vagnen och regnställ på mig inga problem. Tvekar att gå ut om det är -30 men inte annars.Måste ha frisk luft varje dag + att lilltjejen sover så gott i vagnen ute.

• Busymommy

kan lägga till att det är väl inte regnet i sig som är hemskt för min del. Jag gillar inte att promenera helt enkelt!

• Annis76

Absolut!Är ute varje dag med min tjej och hon sover även ute på dagarna. Det finns ju superbra regnskydd till vagnar och regnkläder till mej.

• SmileyMalin

Alltid! har en vovve som måste få komma ut varje dag oavsett om det är snöstorm eller spöregn ute! Regnskydd på vagnen, varma kläder på dottern och regnställ på mig så är det inga problem

• Busymommy
    tänk att alla , nästan alla gillar att promenera ute... jag måste vara konstig...
    Jag tycker det är så tråkigt....Jag önskar jag tyckte det var mer roligt, eftersom det är nyttigt att gå... men jag gillar mer att träna innebandy o så , och när jag ska nånstans så tar jag bilen...Generad
  • ebben

cariina-man måste ju inte GÅ hela tiden........far till en park o sitt där o fika,eller hitta på annat!!

Svar på tråden Ska ni gå ut med era 3-4 månaders idag(regn ute)