Mcleods Döttrar
Jag har precis upptäckt den här serien! Håller med Marie J, Sorgligt avsnitt idag! Brukar tjuvkika även på Söndagar, men då blir man ju så nyfiken på vart Claire har tagit vägen?!?
Jag har precis upptäckt den här serien! Håller med Marie J, Sorgligt avsnitt idag! Brukar tjuvkika även på Söndagar, men då blir man ju så nyfiken på vart Claire har tagit vägen?!?
lieh: Det får du gärna göra!!
MarieJ:Känns som att det är en bit fram... Visst är det svårt att hålla sig!
Hihi... va tvungen och kika i din gästbok MarieJ...
Stackars liten...
Vad hände idag... Harry kom tillbaks(eller va det igår), han vill bli sams med Alex och tar hjälp av Sandra. Han sätter upp en väg spärr för att få hjälp av Alex(Alex vet inte att det är Harrys v-spärr) att frakta djur till häst och på så sätt få prata med Alex, jag tror dom blir sams. Sen kommer Claire till spärren och får reda på att det är Harrys verk, hon berättar för Alex som åker för att konfrontera Harry, och där hittar han Sandra i endast handduk och sen kommer Harry med uppknäppt skjorta... sen visar det sig att Alex och sandra också har varit tillsängs...
Tess och de andra tjejerna ska klippa Alpackorna, men lyckas inte få ner de på sidan och hon vet att hon kan få hjälp av Dave, men vill inte, hon vill inte ta hjälp av en karl, hon vill klara sig själv, men till slut ger hon upp!
Meg tror att Terry bedrar henne och när hon tillslut konfronterar honom visar det sig att han har varit hos doktorn, för att testa om han har prostatacancer som det sen visar sig att han inte har...
Ursäkta om det är snurrigt... jag missade vissa delar, det blir så när man har en bebis
jo idag va det.. kl 1255
apsu: Nä det har du rätt i!! Det står fel tid på kanal5.se.. Dåligt!!
Jag reagerade inte på tiden igår när jag kollade på hemsidan... det är ju jätte dåligt!! Varför hålla på och ändra tid hela tiden??
Vad hände i dag? kortdraget..
Marie J: Okej!! Tack så mycket!! Jag kommer missa i morgon också! Funderar på om jag ska spela in!!
Åhhh... jag skulle ju spela in, men glömde bort.. så jag missade det
Jag hade velat se det avsnittet, även om det är sorgligt!! Finns inget sätt att se det på??