Inlägg från: knasmaija |Visa alla inlägg
  • knasmaija

Mcleods Döttrar

Har följt serien väldigt länge, fruktansvärt bra.. Satt och verkligen storgrät nu när claire dog, måste verkligen se det igen imorgon... Tårarna kommer antagligen att komma :( Ett tips, brukar ni inte se den så tycker jag att ni ska börja... :)

• knasmaija

Det är ingen repris imorgon, tyvärr.

• knasmaija

men dom har ju alltid en resume på vad som har hänt...

• knasmaija

Jag har oxå sett en hel del avsnitt till och som matinix säger så löser sig allt till det bästa

• knasmaija

Tack cippis och littlitiger, hade ingen aning att säsong 5 gick på tv... Då vet jag var jag kommer att sitt hihi...

• knasmaija

Såg dagens avsnitt, fy vad jag grät... Efter programet stod jag o hängde tvätt tom då stod jag o grät Det kan inte vara lätt att mista en syster..

• knasmaija

sitter o lyssnar på hennes musik just nu och det är verkligen bra... Jag hade ingen aning om att hon gjorde musik med... Riktigt bra

• knasmaija

Tur att att man kan kolla här inne vad som hände i dagens avsnitt... så tack så mycket annikaloppan

• knasmaija

Jag såg de nya avsnittet i söndags o jag tycket att det var jätte bra, nu sitter man och oroar sig för Nick, känns som en evighet tills på söndag... Hade varit bättre om dom sänt de nya avsnittena var dag istället

Svar på tråden Mcleods Döttrar