Inlägg från: Tessou |Visa alla inlägg
  • Tessou

Mcleods Döttrar

Har följt serien sedan start - den gamla starten alltså!
    ÄLSKAR denna serie! Visste ju vad som skulle hända idag och försökte att inte gråta men det gick inte..

Marie J;
    Vet inte om jag ska skriva vad som händer.. detta är väl ingen spoilertråd - eller?

Becky har slutat och som det är nu kommer hon inte tillbaka.

• Tessou

Tös;
    Då är det inte såå många avsnitt kvar för dig då..
    27:an sänds ju nu på Söndag.. lika bra o vänta!

• Tessou

Japp, Stevie blir bättre framöver.
    Lisa Chapell (Claire) slutade i serien för att hon ville komma igång med sin sångkarriär - henne album har gått riktigt bra!

• Tessou

Tycker det är skitkonstigt att höra hennes låtar och se andra bilder på henne som inte har med 'Mcd' att göra..
    Hon sa i en intervju att hon inte saknar serien - bara Roy!

Blev jätteledsen eftersom hon är så himla bra och vill att hon ska tillbaka dit.. men sött att hon saknar hunden iaf!

• Tessou

Emelie82;
    Alltså.. de har börjat sända om det från säsong 1 igen, det går på vardagarna. Men på Söndagarna visar det imorgon del 27 på säsong 5.

• Tessou

Mm, det är skitdrygt o veta när man ska titta.. Ibland står en tid på Text-tv, en annan på hemsida och en 3e i tidningen..

Har iaf mailat o fått svar från Kanal5;

''Det är inte så många avsnitt kvar av McLeods Döttrar säsong 5, som visas på
    Söndagarna, kommer ni att börja med säsong 6 direkt efter?

Vi är många som undrar och hoppas på det!!!''

SVAR;

Hejsan, Tack för ditt mail ev kommer vi att ta ett litet uppehåll.

Med vänlig hälsning,
    Kanal 5:s Tittarservice

• Tessou

Mm, Sandra är en riktig bitch men jag tror hon är väldigt ensam och vill bara att nån ska tycka om henne..

• Tessou

Hon kommer tillbaka men är inte med lika mkt som innan utan mer då o då..

• Tessou

Men det va väl inte direkt nån spoilers...? Och jo, de avsnitten går på Söndagarna..

• Tessou

Neline;
    De som går vid lunchtid på vardagarna är 3e gången de visas, har jag för mig.. Men de på Söndagarna är ju nya för oss.

• Tessou

aprilbarn;
    Nästa vecka (7/1-07) kl 14:30 är det avsnitt 30/32!!

Svar på tråden Mcleods Döttrar