Inlägg från: Hallonröd |Visa alla inlägg
  • Hallonröd

Mcleods Döttrar

En till tråd... Då frågar jag här också :

Jag har också fastnat för serien....började se på det av en slump...det var när Alberto kom till gården för första gången. Sen blev jag fast...tycker serien är jättebra. 

Men nu till frågorna,  jag missade en bit av avsnittet i förrgår när Claire dog...var på toan i reklampausen och hann inte tillbaka i tid Fundersam Vad hände när de körde...hur hamnade de där på ravinkanten???

En annan sak jag undrar,  hur långt före är omgången på söndagar..?..har kollat lite en söndag men visste inte att det var nya avsnitt då.

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Hallonröd
    annikaloppan skrev 2006-11-30 16:16:38 följande:
    Hallonröd; Först kom vildhästen helt plötsligt upp på vägen. Då vejade Claire. Sen kom de upp på vägen igen, då körde de i gropar som fanns i marken. Och då tappade hon kontrollen på bilen. ♥ William 20051015 ♥
    Ok....tack Sorgligt var det iallafall...kan man kanske få en liten snabb redogörelse över gårdagens avsnitt som jag missade helt... ....(skulle ha spelat in men glömde )
    Var det begravning och så igår förstås???
  • Hallonröd
    caesar skrev 2006-12-11 16:40:23 följande:
    Nick = PMS   ღ Caesar och Diesels mam Gabbi ღ
    *hahahaha*......ja jag fattar inte heller varför Nick är så sur. Varför är han sur nu? Har missat lite. Såg det i torsdags men såg inte hela avsnittet. Nick och Dave slogs...varför slogs dom...svartsjuka från Nick eller....? Och så fick man se saker som hände i svartvitt....var det nåt som hade kunnat hänt eller vad? Fattar inte kan nån upplysa mig...please

Såg idag men missade när Diesel dog...vad hände...???
Svar på tråden Mcleods Döttrar