Inlägg från: Marie J |Visa alla inlägg
  • Marie J

Mcleods Döttrar

BeDee: Tack för den beskrivningen

Jewell: Ja, jag vill veta allt haha, har alltid velat att det ska bli dom igen, men så nu har jag börjat gillat Dave. Sen den kvällen han kom till Tess på 2-årsdagen av hans frus bortgång... åhhh.... vad snygg han var då! Så nu vet jag inte längre vem jag tycker Tess ska vara med

• Marie J

Vad F-N!!!!!!!!!!! Har dom börjat sända 12.25 nu??? Tyckte 11.25 var sent

• Marie J

Claires kompis kom förbi o Claire ordnade så hon fick jobb + bostad på gården. Tess gillar det inte alls, hon tror det är något skumt med henne. (och det är det oxå, för hon har någon påse med stenar med sig, som hon har gömt på rummet)

Tess var till sjukhuset o gjorde hmm... vad heter det, ja fler undersökningar iaf. Som hon nu väntar svar på. Så drömde hon om Nick, att dom kysstes

• Marie J

Någon som vet varför Claire ville ut ur serien?

Vad händer nu i framtiden, någon som vet? Vad händer med Charlotte & kommer Tess ta över gården nu eller??

Det var ju liksom Claire som var spindeln i nätet...

• Marie J

Jaha, jag får sitta här hemma o hoppas att hon återuppstår i duschen snart då!

• Marie J

Tös:

Om man kollar på den sidan du länkade så är det ju bara Jodi & alex som tillhör det "gamla gänget" vart är alla andra??? Bara en massa nya ansikten?!? Vad är detta? Det är ju inge kul om det bara är massa nya människor.

Vart är, Tess, Nick, Meg o alla andra?

Har Becky slutat helt, eller kommer hon tillbaka någonting?

• Marie J

Tyckte faktiskt det var värre avsnitt igår.

Tyckte det lättade upp stämningen lite idag när Claire var med o skämtade hela tiden. Tårarna kom däremot på begravningen *snyft*

Min sambo ringde 12.25 PRICK!! ahhh.... lyfte luren o frågade om han visste vad klockan var!!!
    Han undrade om det var nu jag skulle börja grina igen... haha, karlar förstår sig inte på sånt här.

Är iaf. väldigt skeptisk till Stevie, gillar inte henne så mycket, men det kanske ändrar sig??

• Marie J

Det är Peter som är pappan, Claires gamla ex, men han har ju en annan familj nu... så det är väl Tess & Alex som kommer uppfostra barnet tror jag.
    alex är ju gudfar iaf.

Svar på tråden Mcleods Döttrar