Mcleods Döttrar
Jag missade idag
Någon som såg??
Jag missade idag
Någon som såg??
okej, tack för det
Vet inte heller vart Sandra & Harry är......... kanske på smekmånad?
Idag fick vi se både Sandra, Harry och även Terry
Ja, det var väl i princip alla som var med i dagens avsnitt??
OJ!! Då har du missat mycket Lilly Li
Jahapp, nu kom dom (ÄNTLIGEN) till skott då, Nick & Tess för giftermål....
Kan inte hjälpa det men jag tror ändå jag gillar Dave bättre ändå. Han känns inte lika strulig, och mer rättfram på både gott o ont
Vad tycker ni??
Ja, det låter ju inte helt orimligt faktiskt....Kanske för ett tag iaf. att dom blir tillsammans, men vad jag förstod så händer det ju en del som sagt...hmmm....
Njae, fast Alex måste ju bli ihop med Stevie tycker jag. Känns inte som om Tess & Alex passar så bra ihop tycker jag....
Jag såg aldrig dom avsnitten då dom var tillsammans faktiskt,
Hoppas oxå serien håller på läääänge, fast ett problem är ju att jag snart börjar jobba, då kommer jag ändå missa alla avsnitt
Får vänta tills nästa mamaledighet, hehe.... serien kanske börjat om från början då!?
Känns skönt att Tess gjorde Stevie till delägare faktiskt. Gillade inte Stevie i början, men nu gör jag det (det var väl lite så det var upplagt i programmet)
Hoppas som sagt hon tar sitt förnuft till fånga o blir tillsammans med Alex sen oxå
Det som hände idag var att:
Dom hade liten middag för Nick & Tess o firade. Harry är jätteglad och tror att allt ska bli ett enda stort Ryan-imperium. Han betalade en massa nya grejer till gårdarna, men till slut sa Tess ifrån och berättade att Drovers kommer finnas kvar som det är, ingen sammanslagning alltså. Då blev Harry lite putt och ville att Tess skulle betala hälften av allt som han köpt. (b.l.a nytt stängsel)
Stevie & Kane skulle flytta o börja om på ny kula, så hon sålde opalerna och fick en hel del pengar. Killen som hon "snott" opalerna av kom och ville ha allt. men efter mycket bråk så hotade Kane honom, så förhoppningsvis så kommer han aldrig mer tillbaka.
Stevie kom på Kane med att ha stulna bilar i garaget, så hon ville inte flytta med honom....
bla bla bla bla bla... Stevie & Kane bråkade till o från i hela programmet, men till slut blev dom sams och skulle då flytta.
Kane skulle packa sina saker o hämta Stevie men han kom aldrig! (han hade väskan med pengarna) Hon trodde han hade snott alla pengar o sen stuckit.
Stevie åkte tillbaka till Drovers, hon hade ingen annan stans att ta vägen.
Så kom Tess med väskan till Stevie som Kane hade lämnat tidigare på dagen med lappen "Kanske nästa gång"
Tess hade ju problem med att kunna betala tillbaka pengar till Harry, så Stevie erbjöd att låna ut alla sina pengar till henne, men Tess erbjöd istället Stevie att bli delägare, vilket hon blev
Dom hade väl inte direkt något avtal vad jag förstod, utan han hade köpt stängsel o lite annat. När Tess hela tiden påpekade vad det kostade, det måste varit dyrt osv..... så kontrade Harry med att det behöver hon inte tänka på, det är redan fixat....
Vart dom ska bo vet man inte än.
chicopico:
Observera att det är avsnitten på 5:an på VARDAGARNA vi följer i den här tråden!!!!!!!!!!!!!!
chicopico:
Jag skrev att det är avsnitten på 5:an på vardagarna vi följer i den här tråden! Trots det var du tvungen att skriva ännu mer spoilers!!!!!!!!!!!
Läs inlägget i trådstarten!
Ska snart starta en helt ny tråd då den här försvinner. Det är väl bara 3 månader dom finns va?!
Ska tydligt skriva att det INTE är en spoilertråd! (eftersom det tydligen inte är tydligt nog som det är nu)
Det är bara det att det är inte 1:a gången någon "försäger sig"
Så snart är dte ingen idé o kolla längre för man ändå redan vet vad som kommer att hända typ...
Nu finns det en ny tråd:
www.familjeliv.se/Forum-5-156/m16059946.html
Hoppas vi ses där i fortsättningen, i den SPOILERFRIA tråden
//Marie