Inlägg från: Du är för liten |Visa alla inlägg
  • Du är för liten

String-Emil..

haha!
    "Det är jag som är Emil"

"Jag har en fanclub där man kan bli medlem konstnadsfritt och det finns några vackra bilder att se på"

han ser ju söt ut
    Fast han slår inte tyskarna i string jag såg i verklighet på gran canaria

• Du är för liten

jag köpte string åt killen på H&M

dom har han aldrig använt

• Du är för liten

jag kan tyska sådär, har skrivit vad som står på framsidan iaf. Kan se om det finns nå mer o förklara Jag är inget proffs nu så det blir inte mer än en ungefärlig översättning

okej "ueber mich"
    Om mig

Jag heter Emil och kommer från det vackra Bodensee

Nu undrar ni varifrån man överhuvudtaget får idén till o göra det här. Mitt motto är annorlunda från andras! Jag är uppvuxen i ett exhibonistiskt hem och jag tycker helt enkelt att det är upphetsande att ha på mig sexiga underkläder och låta någon ta foton på mig eller vara naken ute i naturen/på offentliga platser. Dessutom gör det mig jättekåt att män och kvinnor blir kåta med (hjälp av) mina heta utstyrslar.
    (inte så säker på sista, alls.)
    De flesta män hör av sig när deras fruar blir så upphetsade av våran grupp/gemenskap.

___

Om det duger så får ni säga till om det är nåt annat..

• Du är för liten

ja varsågod, det är lite halvdant men ni fattar ju budskapet iaf

Nej.. vissa ser värre ut Nej jag bara skojjar...

• Du är för liten

jag med, jag får ju inte ens titta tydligen, förstår inte riktigt vad som skall hindra mig dock ;) Kanske hans tryne?
    Nej nu är jag taskig..

• Du är för liten

Asså det jag syftar på med ansiktet är ju inte att det måste vara så fult i sig, bara tanken på att det ser ut som om han försöker se sexig o kåt ut i ansiktet på vissa bilder..
    lite som günther, ni vet "you touch my tra la la"... *ryyyser*

• Du är för liten

ja eller dusch bilden! "come and get me girrrrls" GRRAAWRR!

• Du är för liten

GAH! *mörkrädd*

• Du är för liten

ett manligt organ har nog aldrig varit fulare, och aldrig förr i en så hemsk förpackning.

Inte för att dom är så vackra för övrigt, men de nya bilderna där slår rekord.

• Du är för liten

som en livs levande fallossymbol - javisst!
    Tror nog hans barn också är på samma spår som han då, han växte ju upp i ett exhibonistiskt (stavning?) hem och kanske vill skapa detsamma för sina barn.
    Inte värre än nudistfamiljer?

Svar på tråden String-Emil..