Inlägg från: starless |Visa alla inlägg
  • starless

String-Emil..

Hahaha, jag bara måste ha en StringEmiltröja. *vrider mig på golvet av skratt*

• starless

Men gosebus.. har du köpt tillgång till de sidorna?? *vrider mig av skratt*
    Ska genast kika.

• starless

Hörni, kan vi inte skramla ihop så vi blir medlem i fancluben? Är så grymt nyfiken på extramaterialet och på Emils dingdingdong. *fnissar*

• starless

sophie, den tanken har slagit mig med, men på en av bilderna som är censurerade med solrosor kan man ana att han har sex med en tjej. Vad vet jag, han kanske seplar på bägge planhalvorna?

• starless

*asg* Åhhh Emil.. nu kommer jag ju ALDRIG mer att kunna äta youghurt utan att tänka på dig.

• starless

Roisinm. är inte heller så haj på tyska men det verkar som att det är någon som är skitsur på Emil bara för att han har tagit bort hennes tidigare krtiserande gästboksmeddelande.
    Hon säger typ, att hade du haft rumpa(?) för de där kallingarna skulle du ha haft kvar det, Man måste tåla kritik och du är bara ett stort j-vla skämt. Ge dig in i porrbranchen istället. Dessutom vill ingen köpa dina tröjor, och om dom vill det så är dom ändå för dyra. Och att Emil inte ska bedöma vad som är förolämpningar och vad som itne är det.

Hmm som sagt är jag inget proffs och det står mer saker, men detta är vad jag uppfattade.

• starless

Jag tycker faktiskt att Emil var riktigt söt när han ahde rakat av sig håret.

Svar på tråden String-Emil..