Inlägg från: jojjo240 |Visa alla inlägg
  • jojjo240

String-Emil..

hej
    jag vet var bilden finns!!!
    men talar jag om det tror ni säkert jag är en stor fan ju....å det är jag INTE...tycker enbart det är skoj att ngn har modet att bjuda på sig som han gör...
    vill ni ha länken??

• jojjo240

jag kikade runt lite å det verkar ju faktiskt som om karln e kult i tyskland...tjejen som finns med på en av bilderna cirkulerar i GB oxå...hon försvarar honom överallt dom ggr han får ngt negativt...
    jag tror vi underskattar vår emil....

• jojjo240

jag VARNADE ju innan iallafall

• jojjo240

måste bara fråga er....visst vi driver ju med karln..men nog 17 tycker jag ahn ser bättre ut i skägget !!!

• jojjo240

herregud..ni ÄR värre än mig ju..

jag gav er en naken bild..visst liksom..men ni spanar ju varje vecka efter hans nya bilder ju!!!

ska vi slå oss ihop å göra en studiresa te tyskland eller ?? va säger ni ??tänk en hel FL busslast svenskor som kommer till honom..va glad han skulle bli....vi kan ge honom ett par snygga sverigekalsonger...som han sen kan ha på sig under ngn av sina fotosessioner !!!

• jojjo240

tänk er att komma te jobbet me en MUGG där emil åker runt på en gräsklippare!!! tänk era kollegors reaktioner....

eller världens bästa present tipz till den som redan har ALLT...string emil har INGEN !!! så udda man kan bli...om man får ngt i present menar jag...

• jojjo240

ja jag vet ju inte vad han har för läggning...jag menade mest att han fått så många FANS ju, att bara det skulle göra honom glad..

• jojjo240

men stopp här nu...på en av bilderna är ju en kvinna med ju..och VAD dom gjort eller gör efter kortet togs vet ju inte jag......JAG tror att han e åt båda hållen om ngt....

Svar på tråden String-Emil..