Inlägg från: julmusten |Visa alla inlägg
  • julmusten

String-Emil..

Det har gjorde min dag!!! URKUL. Jag kommer fnissa hela dagen.

• julmusten

Mollie, pa sidan 42 sa har nagon lagt ut en bild pa Emil dar han sa glatt visar upp sig!!!

Jag ar mest impad over den fina matstocken de har anvant!!!

Vet inte om detta har diskuterats redan, men vem tror ni tar alla bilderna pa honom??????

• julmusten

Var ser ni bilden med choklad!!? Ar det en annan link med??

Sag just bilderna pa honom da han ser ut som en konsentrationslagerfange. Han gor sig mycket battre i hockeyfrilla, (eller varfor inte tomteluva!!?).

Tjanar han nagra pengar pa det har tro??

• julmusten

OK, nu hittade jag chokladen med, jag ar mallos. Fattar fortfarande inte vem som tar alla bilderna????!!!

• julmusten

pa sidan 44, jojjo har aterigen gett oss en inblick i den har mannens narcisistiska liv!!!!

• julmusten

Nej har i traden!! Sorry!! Den finns inte pa hans sida utan jojjo240, (tror jag den heter), har lagt in en lank bara for oss att se!! Vi skriver just nu pa sidan 45, och den bilden ligger pa 44.

• julmusten

Vi skriver pa siden 46, sorry

• julmusten

Jag tyckte Emil sag lite ut som en konsentrationslagerfange utan har!!! Ni maste ha tittat for mycket pa hans site och blivit hypnotiserade eller nagot!!! (den piffiga musiken i bakgrunden och string-kalsongerna kan ju gora vem som helst lite knasig i kolan!!).

• julmusten

Assa, jag forstar inte hur han kan se sa osexig ut och samtidigt ha varsta standet!!!!

Hej alla, har ar jag i min snygga string, har stand och sa blaser jag haret lite!! Vem gor det????!!!!

Var bara tvungen att tanka lite for jag forsokte se den 4;e sangbilden. Sag inget ollon dock, jag blev hypnotiserad av de snygga sangkladerna i stallet!!!! Vagar inte ga in och titta igen, ar radd for att fa samma drommar som Bride of Rocky!!!!

• julmusten

Man skall inte ga in och titta pa Emil nar man lagar middag!! Jag gjorde det just och nu har jag ingen matlust langre!!!!

Fast jag tror att jag har en storre avsmak for musiken an hans bilder fakitskt!! fast den dar soffhukbilden var ju inte att leka med!! Undrar om det finns nagon amerikanks kristen grupp nagon stans som nu ar jattearga for att han skandar den amerikanska flaggan??

• julmusten

Men tror ni han skulle bli sa glad over att fa besok av kvinnor egentligen???

Jag har helt utan nagra som helst bevis och med mycket fordomar i bagaget namligen bestamt mig for att han ar mer intresserad av killar an tjejer!!!

Vi borde dock skicka ett par snygga Sverige-strings!! Och en vikinghatt!! Vad snygg han skulle bli da, han kunde gora en hel vikingserie, ute i snon, festandes vid bordet, pa fallar. Har Emil en manager tror ni???

• julmusten

Ja det ar klart att han skulle bli glad for sina fans, jag tankte inte sa langt!!!?

• julmusten

Wow vad mycket info jojjo har!!!!

Jag tror egentligen att Emil tycker mest om att visa upp sig, tanken pa att folk ser honom i sina snygga stringar ar nog mer upphetsande for honom an bade kvinnor och man!!! Fast om ajg sedan skulle valja om det var man eller kvinnor han leker med, sa tror jag fortfarande att man star i hogre kurs hos honom!!

Jag undrar med vem som tar bilderna faktiskt. Undrar ocksa om Emil vet om att folk tycker han ar rolig, inte upphetsande och om det egentligen spelar nagon roll for honom!!!

Sist men inte minst sa undrar jag ocksa hur Kixan hittade Emil over huvud taget??? Skrev hon det i borjan av traden?

• julmusten

Nej men, String-Ida sa incestuost!!! perfekt namn faktiskt!!!

Fasiken att jag ar pa jobbet, jag kan inte kolla just nu. Har i och for sig delat med mig av Emil till alla mina arbetskamrater, men de sitter lite battre till an vad jag gor. Min dator syns overallt!!!

• julmusten

Mollie, sa klart att du skall starta den nya traden da!!!

Grattis i forskott!!!

• julmusten

Undrar vad for sang traden sjunger??

Min favorit ar Rod Stewart laten han har, (DO you think I'm sexy....eller vad den nu heter!!). Men aven laten fran sovrummet ar en hit, (I believe in miracles. There you go, you sexy thing!!).

Kul att veta hur du hittade honom Kixan!!!

Vi syns kanske i nasta trad!!!

Svar på tråden String-Emil..