• michiara

Kärleks-sms??

Hörrni nu behöver jag hjälp Räcka ut tungan Tänkte skicka ett sms till en man som jag är lite intresserad av men har noll fantasi och där kommer ni in Skrattande 

Har ju inte hänt något mellan oss så det kan ju inte vara nåt väldigt kärleksfullt men nåt gulligt och roligt och spännande liksom - äh ni fattar Cool

Så fram med alla era förslag Flört

~~* vad vore livet utan - pepsi max *~~
  • Svar på tråden Kärleks-sms??
  • vernis

Ja det kan man gör eller skicka ett fint kort på dig. eller skicka hej på dig sexiga saken...

• michiara
    Vernis: åh vilka fina!!!
  • skvimpen

fråga chans! det gjorde jag o jag hade inte ens träffat killen.. fyra år sen nu !

• vernis

Tackar

Jag skickade sms på fyllan till min sambo när vi blev ihopp man han kom från sala till västerås tar en tag att åka 38km ca i mellan.

Skriva att jag villde att skulle komma och varma mig osv =)

• Föneböna

jag gick fram till min sambo första gången vi träffades och sa: du är tamejfan det snyggaste jag sett..

fast då hade jag druckit ett par drinkar. å när jag hade sagt det kom jag på mej, och typ flina snett och gick fort därifrån innan han han regera. men han sprang efter och som du vet, snart ska vi ha ett litet kärleksbarn!!!!

• skvimpen

Håller med adrenalin, skriv något han "måste" svara på!

• Föneböna

"tänkte skicka dej något upphetsande och sexigt, men jag fick inte plats i brevlådan!"

för uttjatad kanske..

• michiara
    Föneböna skrev 2006-10-22 17:26:46 följande:
    "tänkte skicka dej något upphetsande och sexigt, men jag fick inte plats i brevlådan!"för uttjatad kanske..
    men den är bra

nåt han måste svara på..hmm vad kan man hitta på då.. typ: jag sitter här bla bla bla, kan doktorn hjälpa mig? haha

vad sägs om bla bla bla tillsammans med mig på fredag?
  • adrenalin

han är säkert skitless på doktorrelaterade lustigheter. släkt å bekanta håller säkert på hela tiden!

du kan skriva något motsatt, typ "har du ont nåntans? då kan jag nog fixa till det" eller ja... vad som helst, bara han slipper undersöka dig å hålla på

burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
  • mindrah

Ha! Jag kommer ihåg när vi satt och fnulade på kärleks-sms som skulle till Indien! Kommer du inte ihåg nån av dom? ;)

?♥?:*¨¨*:?♥ Djurgården i mitt hjärta! ♥?:*¨¨*:?♥?
  • NenniePennie

Förresten, jag kom på en avslutning till min raggreplik hahaha:

"Vill du leka skattjakt? Den börjar hemma hos mig och slutar i min säng.."

HAHAHA jag är så bra!

Svar på tråden Kärleks-sms??