• Ammi1970

Yahooooo Äntligen :)))))

NU ÄNTLIGEN händer det saker,
    Idag påbörjar jag min hormonbehandling och om 4 veckor cirka i vecka 47 ska vi göra vår första äggdonationsförsök

Jag är glad, nyfiken, nervös och givetvis rädd...

Alla tips om hur man ska göra, vara och inte göra och vara dom första 12 veckorna, är välkomna... Om det nu fäster såklart.

Ja det var väl "bara" det jag ville berätta...Kan väl tillägga att jag nog är en av dom lyckligaset i världen just nu

GULDRAM åt ALLA donatorer och LYCKA TILL alla ofrivilliga...

*KRAM*

• Svar på tråden Yahooooo Äntligen :)))))
  • Ammi1970

Har jag inte hört ett ord om förrän nu... Men jag behöver väl inte köpa detta förrän man vet det funkar, ja ni fattar...

4 Veckor kvar YAHOOOOOOOOOO

• Fiaflopp

MAn ska starta med det INNAN man går in i behandlingen helst så köp dom i dag om du kan...

• Vikingakvinnan

FOLSYRA heter det och säljs ofta tillsammans med olika B.vitaminer i hälsokostaffären. Lycka till!

• stin a

Apotekets burk med ren Folsyra kostar drygt 50kr 100tabletter.tar du en om dagen då det är rekomenderad dos...Sen har du den som heter Mittval(tror jag) med flera vitaminer i kostar drygt 110kr.men den måste du ta 2st tabletter varje dag för att komma upp i rekomenderad dos..

• Fiaflopp
    Vikingakvinnan skrev 2006-10-23 13:06:23 följande:
    FOLSYRA heter det och säljs ofta tillsammans med olika B.vitaminer i hälsokostaffären. Lycka till!
    Men oj...
  • Fiaflopp

Finns "vitamineral-kvinna" också som man bara tar 1 st om dagen,säljs på apoteket.

• Ammi1970

Men det har inte dom på Huddinge nämnt något om, inte för att jag inte tror er, men inte ett ljud därifrån som sagt... köper det imorgon... Tack alla...

• sansten76

Hej! Lycka till. Har själv gjort äggdonation. Jag tog faktiskt ledigt två dagar efter, för min egen skull. Egentligen ska man bara leva som vanligt, ät folsyra som någon tipsade om. Kan hjälpa, vem vet. Vet precis hur du känner just nu. Håller tummarna! Vårat första försök lyckades och nu ha rvi snart en 1-årig dotter. Kanske snart dags för syskon, tiden får utvisa det.

Skriv här och bvberätta hur det gått, är så nyfiken redan.

Kram Sanna

• Kickelina

När jag läser ditt inlägg så är vi nu inne i v.48, och jag blir så nyfiken för hur det går för er.

Håller alla tummar som jag har för er skull...

Många lyckokramar//Kicki

• Ammi1970

Kickelina, det går sakta men är 2 veckor kvar, eftersom det inte blev något förra veckan. Så Håll tummarna i vecka 50 istället...

Det är tungt och jobbigt, inatt har jag bara sovit 2 timmar, gråtit resten. Funderar på hur mycket mer man orkar liksom... Man är ju inte stark föralltid...

Men tiden får visa hur mycket jag orkar...

Kram alla och tack för allas stöd

Svar på tråden Yahooooo Äntligen :)))))