• pesonen

Behöver hjälp att hitta en fin presentask !!!!! SNARAST !!!

Har köpt ett fint smycket till min man, med kedja osv. i 30:års-present och han fyller år snart. Vill hitta en fin ask att köpa till denna.

På Guldfynd och diverse säljer de INTE ut sånt! Letar gärna efter något personligt, men under 100-lappen. Någon med förslag?? Gärna så att det finns i butik, vill ej beställa. PÅ tradera finns det inte som jag söker.

Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-22 14:26:27:
    Bor i STOCKHOLM för övrigt!

• Svar på tråden Behöver hjälp att hitta en fin presentask !!!!! SNARAST !!!
  • NoE

Sy en fin påse. Då blir det personligt också...

• skvimpen

Ta en du har hemma och klä själv i ett fint tyg eller papper. Du kan lägga en liten tygbit på en bit skumgummi inuti!

• pesonen

NoE:
    Vet ej om jag hinner göra det Har så otroligt mycket att göra, har visserligen tyg, men hmm.. Är iaf värt att tänkas på! Det var en fin idé, verkligen!!!

• Fjuppan

Lagerhaus, panduro, Åhléns, papeterie...det finns många butiker som säljer roliga, vackra och fina askar. Lagerhaus brukar vara billigast!

• pesonen

Skvimpen:
    Fast de boxar jag har hemma är lite för små för detta. Har sådana där "standard" från Guldfynd.. Det är en rätt lång kedja (typ 54cm) + ett hängsmycke.

• Sosso67

Hej, vet faktiskt inte vart det finns fina askar annat än att du kanske måste göra en själv, alltså klä den man får från stället man köper smycket på?
    Trist att de inte har fina smyckeaskar här i landet. Köper man smycken utomlands får man alltid fina askar med rosor, hjärtan mm på. Antingen i kartong el plastaskar.
    Lycka till!

• pesonen

Fjuppan:
    Tack för ditt svar! Ska kolla upp via deras hemsidor vad som finns

• pesonen

Marre67:
    Jo, jag vet. Asken jag fick till detta smycke-set är för litet

• Fjuppan

pesonen~Om det är ett litet smycke vet jag att Indiska säljer små söta askar. Fast...det är ju "indiska-stuk" på dem, och då måste man ju gilla det förstås!Skrattande

• Tingilya

Lägg det i nåt annourlunda?
    HAha nu kommer jag inte på nåt annourlunda..
    Men tex i en billig pocketbok som du skär ut ett utrymme i för halsbandet..

• Tingilya

(så när man öppnar boken ser man halsbandet)

• pesonen

Fjuppan:
    Jo, jag har faktiskt tänkt på att svänga förbi "Indiska" för att se Smycket är en kedja påå cirka 54cm (inte såå tjock) med ett hänge på 2x2cm Halvstort

Svar på tråden Behöver hjälp att hitta en fin presentask !!!!! SNARAST !!!