-
-
Svar på tråden Vad betyder "kiddo"?
-
Vad gjorde man INNAN google?BigRed skrev 2006-10-23 14:23:19 följande:vad skulle man göra utan google
-
TS: naturligtvis får moderatorer starta trådar, det har jag aldrig ifrågasatt, jag hade skrivit likadant om du varit en "vanlig" FL:are. Har inte skrivit något negativt om din tråd, utan blev precis som du, nyfiken!
-
innan google..hmm
man gissade mer
-
Åh, det var inte ditt inlägg jag kommenterade! Jag såg att det förekom lite spekulation tidigare i tråden om detta.Flutterby skrev 2006-10-23 14:24:42 följande:TS: naturligtvis får moderatorer starta trådar, det har jag aldrig ifrågasatt, jag hade skrivit likadant om du varit en "vanlig" FL:are. Har inte skrivit något negativt om din tråd, utan blev precis som du, nyfiken!
-
TS: OK! Det är lugnt!
-
Flutterby skrev 2006-10-23 14:28:17 följande:TS: OK! Det är lugnt!
-
Måste bara fråga en sak, blev helt chockad när jag klev in i tråden...
Om jag gör en omröstning om t.ex "visst är Bambi ful?" och 1 (EN!!) persom av dessa 2874 (tvåtusen åttahundra sjuttiofyra) inloggade _råkas_ kalla t.ex sonen för "Bambi"..
Hur fasen ska jag kunna veta det? Då är det ju inget illa menat mot denna 1/2874, utan bara en allmän fråga som jag vill ha reda på!
(OT, jag vet.. Ville bara ge en liten funderare till er..
Om ni förstår mitt virriga inlägg!
)
Tack för mig! -
Stellas Mami: Vad vrickat! Att du fått sådana kommentarer menar jag, för din pres. Som är en rad lång.
Man hör ibland i trådar att folk får de ruskigaste små hälsningarna i sin gästböcker. Väldigt obehagligt.
-
Okej, inga mer inlägg nu om medlemmars presentioner eller andra spekulationer. Det är mot forumreglerna.
//Moderator -
Jösses.
-
Åh, Triny, du är så sträng!!
-
Ja, ibland måste jag vara det. Jag är ganska snäll annars.Duckan74 skrev 2006-10-23 14:45:36 följande:Åh, Triny, du är så sträng!!
Det är ju för ert eget bästa, jag vill inte att folk ska dra på sig onödiga tillsägelser eller varningar.
-
Jag vet
-
Barn
-
Som Dino! Att det ska betyda klitoris har jag aldrig hört... Låter knäppt tycker jag.
-
Kan vi inte få en länk till påhoppartråden? Jag blir galet nyfis.
-
barn
-
Nej. Det är inte tillåtet att diskutera andra trådar eller andra medlemmar.ahlcec skrev 2006-10-23 16:40:57 följande:Kan vi inte få en länk till påhoppartråden? Jag blir galet nyfis.
//Moderator -
Barn!!!