• Svar på tråden Vad betyder "kiddo"?
  • Trinity78
    BigRed skrev 2006-10-23 14:23:19 följande:
    vad skulle man göra utan google
    Vad gjorde man INNAN google?
    Vilken färg har själen, älskling?
  • Flutterby

TS: naturligtvis får moderatorer starta trådar, det har jag aldrig ifrågasatt, jag hade skrivit likadant om du varit en "vanlig" FL:are. Har inte skrivit något negativt om din tråd, utan blev precis som du, nyfiken!

• BigRed

innan google..hmm
    man gissade mer

• Trinity78
    Flutterby skrev 2006-10-23 14:24:42 följande:
    TS: naturligtvis får moderatorer starta trådar, det har jag aldrig ifrågasatt, jag hade skrivit likadant om du varit en "vanlig" FL:are. Har inte skrivit något negativt om din tråd, utan blev precis som du, nyfiken!
    Åh, det var inte ditt inlägg jag kommenterade! Jag såg att det förekom lite spekulation tidigare i tråden om detta.
  • Trinity78
    Flutterby skrev 2006-10-23 14:28:17 följande:
    TS: OK! Det är lugnt!
  • en vanlig jävla muffins

Måste bara fråga en sak, blev helt chockad när jag klev in i tråden...

Om jag gör en omröstning om t.ex "visst är Bambi ful?" och 1 (EN!!) persom av dessa 2874 (tvåtusen åttahundra sjuttiofyra) inloggade _råkas_ kalla t.ex sonen för "Bambi"..

Hur fasen ska jag kunna veta det? Då är det ju inget illa menat mot denna 1/2874, utan bara en allmän fråga som jag vill ha reda på!

(OT, jag vet.. Ville bara ge en liten funderare till er..
    Om ni förstår mitt virriga inlägg! )

Tack för mig!

• teomommy

Stellas Mami: Vad vrickat! Att du fått sådana kommentarer menar jag, för din pres. Som är en rad lång.

Man hör ibland i trådar att folk får de ruskigaste små hälsningarna i sin gästböcker. Väldigt obehagligt.

• Trinity78
    Okej, inga mer inlägg nu om medlemmars presentioner eller andra spekulationer. Det är mot forumreglerna.

//Moderator
  • Duckan74

Åh, Triny, du är så sträng!!

• Trinity78
    Duckan74 skrev 2006-10-23 14:45:36 följande:
    Åh, Triny, du är så sträng!!
    Ja, ibland måste jag vara det. Jag är ganska snäll annars. Det är ju för ert eget bästa, jag vill inte att folk ska dra på sig onödiga tillsägelser eller varningar.
  • Lyra

Som Dino! Att det ska betyda klitoris har jag aldrig hört... Låter knäppt tycker jag.

• ahlcec

Kan vi inte få en länk till påhoppartråden? Jag blir galet nyfis.

• Kakan83

barn

Längtar efter dig pyret
  • Trinity78
    ahlcec skrev 2006-10-23 16:40:57 följande:
    Kan vi inte få en länk till påhoppartråden? Jag blir galet nyfis.
    Nej. Det är inte tillåtet att diskutera andra trådar eller andra medlemmar.

//Moderator
Svar på tråden Vad betyder "kiddo"?