• Anonym

Luktar vidrigt när han kommer i mig.

Varför luktar det så äckligt även flera dagar efter att han kommer i mig? Även efter att jag duschat så luktar det äckligt. Hans kuk luktar ganska illa även när han är nyduschad, har han nån könssjudom? Det luktar räkor om hans kuk, och ja han duschar varje dag. Ska det lukta så?

• Svar på tråden Luktar vidrigt när han kommer i mig.
  • kissemjao

Era bakterier kanske inte kommer så bra överenss helt enkelt. Och kön luktar ju... kön liksom...

• kathla

Håller med föregående talare, men det är ju så att sperman innehåller både ett annat ph värde och bekterieflora än slidan, så när slidan försöker åtrställa balansen så luktar det. Olika mycket för olika människor och par...

• Fia86

Jag luktar också apa flera dagar om jag får sperma i mej..

Om att han luktar illa även nyduschad.. Han kanske inte tvättar sej ordentligt under förhuden?

• Vickan I

Kolla så han inte har ngn sjukdom, typ svamp eller något.
    Ok att de kanske ska lukta lite, men en snopp ska väl inte lukta räkor?! >Eller som Fia86 sa, kolla han under förhuden

• Häxan Jia

Det kan ju vara så att han tvättar sig för mycket med en för stark tvål oxå... lactacyd kanske vore något för er bägge, samt lacta någonting, minns inte vad den heter nu, dom gör reklam för den på tv att den återställer ph värdet efter sex, finns på apoteket iaf

• Anonym

Jag var med en kille som luktade konstigt om k*ken (även om han var nyduschad) -och sperman luktade hemskt. Sen visade det sig att han hade klamydia...

Nu säger jag inte att det måste vara så för den killen du skriver om...men ville bara dela med mig om min erfarenhet. Och ja just det, när klamydian var borta så luktade det inte längre

• Anonym

min killes sperma luktar typ som lök efteråt...ngn som vet vad de kan bero på?

• Anonym

kanske ätit för mkt lök.. ;)

• Anonym

Seriöst...klart inte snoppen ska lukta räka!! Jag har då aldrig varit med om att min killes snopp luktat räka, och inte heller om han kommer i mig ska det väll lukta illa..men jag kanske är ett lyckligt undantag då Min killes snopp doftar :-;

• Anonym (lycklig)

Min killes snopp luktar jättegott. Man blir sugen bara man tänker på den.

• Missboss

Luktar det så när du har mens oxå? Då kan du ha bakteriell vaginos som är en rubbning i ph-balansen. Lukten känner man ofta efter man har haft sex och det är lätt åtgärdat med en antibiotika behandling i salvform som man för in i slidan.

• Anonym

Inte ska väl en k*k lukta illa???? Min sambos luktar nästan ingenting..bara hud liksom.. Skulle väl aldrig ta den i munnen om den luktade illa! Sperma däremot kan smaka lite salt..Men inte illa...

• Fastidious

Man blir som man äter.. Alltså vi smakar som det vi ätit och det gör även killar.. Så äter man mycket vitlök etc så märks det i kroppen!

Som tjej kan man testa att äta mycket mango och papaya och andra söta frukter en kväll.. Då blir man mumsig för killarna!

• Anonym (Pillesnopp)

Jag tror inte att det handlar om någon könssjukdom (har haft klamydia och det luktade ingenting), utan bara "stark" sperma.

Om jag inte tvättar av mig ordentligt efter att jag haft sex eller "tömt på egen hand", så kan det lukta som fan i två-tre dagar efteråt. Det går med andra ord inte att tvätta bort om man inte tar det direkt. Det verkar nästan som om den "biter sig fast".

Så mitt råd till er är att han efter varje utlösning tvättar av snoppen med vatten (eventuellt mild tvål) - och sedan för att vara juste mot den - smörja in den med intimolja eller liknande.

• Fiffis

Sperma kan lukta illa när den är i oss så att säga... Jag vet blir så när jag och min man har sex. Men hans snorre luktar inte illa om han inte skulle låta bli och tvätta den så är det väl en annan femma.

Svar på tråden Luktar vidrigt när han kommer i mig.