• Twid

lager157?

hejhej!

tänkte bara kolla läget med er om ni tycker att det är värt en resa dit? har 18 mil att åka så det känns inte så kul om det verkligen inte är så mycket som folk har sagt..

har ni några tips på vad man ska passa på att köpa när man är där!?

men nu till frågan är det värt att åka 18 mil dit!?

Mvh//Therese

• Svar på tråden lager157?
  • Twid

okej! är själv lite av en märkes nörd:P men jag älskar verkligen kvalite och design.. vad det än gäller..

men tycker ni att vi ska chansa och åka dit!? vi har ju lixom en liten bebis oxå..blir kanske krångligt att ha barnvagnen? det var lättare att planera innan man fick bebis!!

• Twid
    idipp skrev 2006-10-23 19:38:09 följande:
    Är verkligen varierat utbud, nån gång har vi hittat en hel del grejjer å nu sist bara ett par skor till sambon! Finns lager 157 Barn oxå, där har de visst en del. (inte varit där själv) Kollat hemsidan, kanske finns det nån info över sortimentet där??
    jag har kollat på hemsidan men tycker inte att infon var så grymm direkt! '
    ärm verkligen intresserad av deras barn sortiment..ligger inte det i samma byggnad?

vet att dom ibland har bondelid barnkläder!! det är nog dom jag är mest nyfiken på!!hoppas verkligen att dom finns när vi är där! tänkte nog åka på fredag om vi åker.
  • Twid

oj!! blir ju värsta sugen på att åka nuuU!! låter ju helt super i mina öron! sen är det väll billigare där? jämfört i vanliga butiker? igentligen spelar det ingen roll men det är ju alltid trevligt att få mer för pengarna!!

i första hand är det till Novalee! men jag skulle inte dö av lite nya kläder:P och inte Jens häller!! finns det mycke herr kläder?

heheh värsta va jag var fråg vis idag!! men den som inte frågar får inget veta!!

• Twid
    Ekstam skrev 2006-10-23 22:52:31 följande:
    jodå det finns minst lika mycket herr kläder som dam!! Jättemycket!! ca halvapriset mot affärerna på både barn dam o herr! mitt tips -åkt dit!
    ohh!! det ska jag verkligen!! lätt man känar igen soppan!! haha!! hoppas att vi kommer iväg på fredag!! och att det inte är allt för mycket folk!!

uhhh, kan knappt vänta!
  • Twid
    Jenny 1978 skrev 2006-10-23 23:09:56 följande:
    Titta på mina bilder under shopping. Har lite från Lager157 där !!!
    super coola kläder från bondelid jue! måste dit!!
  • Twid
    Jenny 1978 skrev 2006-10-23 23:22:12 följande:
    Aspen kläderna är oxå därifrån
    okej!! ännu en anledning att åka dit!! låter som ett paradis!;)
Svar på tråden lager157?