(pinsamt) men here goes hur onanerar ni ?
jag tycker jag gör helt annrlunda änn vissa.. hmm jag tycker d e riktigt skämt att smeka mig med t.e.x siden lite mjukt på musen.. är det fler som tycker som jag??
jag tycker jag gör helt annrlunda änn vissa.. hmm jag tycker d e riktigt skämt att smeka mig med t.e.x siden lite mjukt på musen.. är det fler som tycker som jag??
Alltså... Jag är inne på naket.org men filmerna flimmrar så man ser liksom inte hela klippet.
Ska det vara så eller ska man se hela filmen utan störning?
Hur är det för er andra?
jisses... nu är jag verkligen en skämmis. Tänk att man kan bli så upphetsad av att titta på andra...
Vågar inte titta mer.
gud vad man blir kåt av denna tråden.
Sitter å pillar på mej nu..blööt
Åhh man blir ju tokkåt av att läsa här. Härligt!!!
Tror jag ska ta min dildo och sticka ut i tvättstugan och få en härlig orgasm. Gubben är hemma och jag vill sköta det själv idag. Hihihi.
Återkommer strax.
Jag använder oftast en dildo, med klitorisvibrator, fantiserar o stönar, vrider mig och smeker brösten samtidigt, såååå skööööööönt. ju längre jag kommit, ökar hastigheten på vibratorn och för den in o ut. min kille blir helt tokkåt när han tittar på!
man blir verkligen upphetsad av att läsa det ni skrivit=) väntar verkligen på att min pojkvän kommer hem snart...men jag brukar använda dildo eller så brukar jag använda en eltandborste, man får verkligen superbra orgasmer av den...jag kommer alltid när jag kör med den...!!
vill nån slicka min fitta
haha ja det blir ju liksom vibrationer lite här och där =)
Men har ni nån partner som tycker om ex nylon som dom tänder på?
Jag har det, och tycker det är rätt härligt att man har lite udda saker i sängkammaren och inte bara det där vanliga men man ska ju känna sig trygg också.
Jag kan tända på att veta att man ska börja med ex glidmedel och vet hur förbaskat skönt det är på just klitoris hehe.
Men gud. Vilken tråd :S Har ansett mig som avtrubbad när det kommer till sex tack vare internet. Men den här tråden gjorde mig verkligen kåt. Jag vet inte om det jag strax kommer skriva hör hemma i den här tråden. Men, here we go. Är en kille på 29 år. Och har blivit begåvad med färdigheten att kunna suga av mig själv.
Så när jag onanerar så brukar det gå till ungifär såhär:
Med vänster hand smeker jag, och håller lätt om min pung medans jag med höger hand runkar min kuk. Inte för fort och inte för långsamt. Långa drag i lagom takt så jag ordentligt ser mitt ollon osv.
Inte alltid. Men ibland, sittandes på sängkanten eller i datastolen, så böjer jag mig
fram och suger lätt på min kuk. Jag får in ungifär halva. Det är otroligt upphettsande och framförallt skönt och orgasmerna är inte av denna värld. Helt otroliga!
Det här kan komma som en chock för vissa. Men min flickvän älskar det och vill gärna vara med.
Tack för en härlig tråd.
Kärlek!
Härlig tråd
gnuggar fram 10-15 orgasmer medan jag smeker på baken. sedan kör i musen så lite "flicksprut" kommer med...
Jag bara runkar. Det är gott nog för mig. Faktum är är att jag tycker att det är skönare att runka än att ha sex.
Som en vis man sade, "Att knulla är kul, att runka är skönt."
Favorit
Jag brukar göra på olika sätt. Oftast gör jag det i duschen med strålen, eller i soffan med en klittvibrator framför en porrfilm ^^ Ibland tar jag också saliv och gnuggar fingrarna mot klittan, funkar också, inte lika skönt dock.