• Gabnus

Vilket toalettpapper köper ni?

Vi har alltid köpt dom billigaste balarna tidigare men man får ju nästan sår i rumpan av dom. Dessutom måste man använda så mycket papper så dom tar ju slut så fort.

Sen så provade vi med några som hette Soft med några rosa fjädrar på. Men det tyckte inte sambon om alls.

Nu har vi köpt Lambi de senaste gångerna. Men det luddar lite.

Hmmm
    Ja frågan var vilket toalettpapper köper ni och är ni nöjda?
    Vilken skitsak på en fredag

• Svar på tråden Vilket toalettpapper köper ni?
  • Paincake

Här är det (hillbilly) willy's för hela slanten...*suck* Det är sambon som lyckas tajma toapappersinköpen, så han tar det billigaste.
    ¨
    Hade jag fåt välja hade det varit någe mjukt med roliga figurer på.

Häpp

• EverSoNice

leni - helt klart bäst, både hushåll (som går att riva 'halva' bitar) och toalettpappret som är starkt, långt och drygt.
    Kallar det billiga pappret 'rasp-i-röven'-papper, min ända förtjänar lite mjukare touch
    Billigt hushållspapper 'dammar', tycker jag.

• LillaVild

Lambi, mjukt och tjockt. Billigt papper är ju inte särskilt skönt och man måste använda mer av det, så det blir nog inte mycket billigare ändå... På coop forum här i uppsala hade dom en bal Lambi för 99 spänn i veckan, så vi slog till på en sån

• Majsan70

Med tanke på vilka mängder det går åt härhemma så blir det billigaste varianten.

Sonen har tvångsyndrom o gör av med mängder av bara farten....

• EverSoNice

Majsan 70 - när min son var mindre lärde hans moster honom att det fanns små 'lamm' tryckta på Lambis toalettpapper... Fast de finns ju bara med vissa mellanrum...

Gissa vem jag hittades med 15 meter (nå) toapapper runt fötterna och helt lycklig mässandes 'lamm' 'lamm' 'lamm' ...

• Lundahl81

Har okså haft toa papper som varit som sandpapper
    men nu senast bytte jag till super soft med rosa fjädrar på!!
    tycker det är rätt bra!!
    Har ju inga barn änn som användet en massa papper!!
    Så det får bli den lite dyrare varianten ett tag!!

• solrosen83

serla gult papper... det är bäst!! tjockt och bra... lite hårt men det är perfekt...

• tinna

Edet Maxi. Är jättedrygt och inga rivsår i baken heller

Svar på tråden Vilket toalettpapper köper ni?