Hur länge brukar det ta innan budgivning kommer igång??
Som sagt. Hur länge brukar det ta innan budgivning kommer igång på lägenhet som ska säljas??
Som sagt. Hur länge brukar det ta innan budgivning kommer igång på lägenhet som ska säljas??
I Stockholmsområdet brukar budgivningen komma igång direkt efter den så kallade omvisningen. Det är vanligtvis en visning på söndagen och sedan en omvisning på måndag, tisdag eller onsdag veckan efter. Dagen efter omvisningen börjar vanligtvis budgivningen. I vissa fall händer det dock att folk lägger bud direkt på visningen, eller t.o.m. innan visningen har varit.
Hur det går till på andra ställen i landet vet jag inte, men det kan nog skilja sig en del åt.
Så om vi hade den andra och sista igår så borde det börja hända nått idag då???
Ja dagen efter sista visningen brukar budgivningen gå igång..och sen ta kanske ett par dagar beroende på hur många som är intresserade.Lycka till !
Mest aktion brukar det vara under onsdag/torsdag för att man sedan ska kunna komma till avslut på fredagen.
Oh! Nu pågår budgivning!
Håll tummarna alla nu
När jag sålde min lägenhet hade jag visning på söndagen och omvisning på torsdagen. Men på måndagen (efter första visningen) var lägenheten såld redan 10:00 på morgonen...
Oj, vad spännande det vara att följa budgivningen, fick sms för varje bud...
Lycka till!!!