Inlägg från: momme |Visa alla inlägg
  • momme

Bachelor

Jaaa...samma här...spelar in då jag inte kan se.
    Har inte kunnat hållt mig heller.....så vet vem han väljer med....

• momme

Nix....det behåller jag för mig själv...

• momme

Ojoj....vilken "donna" hon är då!
    Hon är bara för mycket....tur han har spionen där som kan säga hur Trish är utanför kameran. Hon säger en sak till tjejerna och en annan sak till honom...
    Knepig tjej....i mina ögon är hon en "goldigger"

• momme

Winnie:
    Håller med dig om att dom andra tjejerna reagerar starkt.....men...det är ju i USA....dom har ju lite annan syn på saker där.....här hemma så är det ju mer eller mindre vardagsmat.

SC o EP:
    Vart snopen då Jenny, hans spion vart utan ros och Trish fick en. Men han ville tydligen prata med Trish så väntar med spänning på måndag.....då även allt kommer fram om spionen...

• momme

Aha....du menade hon som inte ville ha rosen?

• momme

Baby82:
    Håller med dig....dom var ju två i sängen så mannen skall ju ta sitt ansvar med.

Hon verkar ju inte vara någon längre tid i en relation heller....hon sa att hon drar då det inte inttesserar henne längre...
    Hon verkar enbart se barn som irritation moment som stör henne....ni hörde väl då hon snackade om att skaffa barnflicka, hemhjälp och hela kittet??
    Hon är för mig ingen "mammatyp".....för egotrippad...

• momme

Sc o EP:
    Jooo.....Jenny är ju gift med hans bästa kompis vad jag förstod. Och hon kände ju Bachelor väldigt väl vad jag kan förstå....Hmmm...den pussen missade jag!! Jag pussar inte mina killkompisar på munnen...det blir kinden....

• momme

*ryser*
    Hela Mandys familv verkar bara kunna prata om skönhetstävlingen!
    Den kan hon ju inte leva på i all evighet!?

Dom frågade ju inget vetigt alls....näää.....hon åker nog i kväll..

• momme

Åhhhh....nästa familj....Förstår han kände sig besvärad....skulle jag med göra bland alla dessa gevär och pistoler....*huvva*

• momme

Jag tyckte från första början att Trish var snyggast.
    Men....hennes "snygghet" försvann ju mer pratade och sättet hon var på.

Svar på tråden Bachelor