Inlägg från: kvabbso |Visa alla inlägg
  • kvabbso

Bachelor

Hmm, jag är lite kluven! Trish är visserligen skogstokig, men vilka är det som är kvar? Tre Barbiedockor? Antingen har hr ungkarlen valt tokigt, eller så var kandidaterna lite trista i den här omgången. För många skönhetsdrottningar och för unga tjejer! Jag tycker att fotbollsproffset var bäst - och läkarstudenten som var cool och avböjde rosen! Respect!

• kvabbso

Jesse hade berättat på en gruppdate att han ville träffa en kvinna som kunde bli hans fru eftersom han var trött på att vakna upp i en säng bredvid en främling, vilket tydligen hade hänt några gånger. Hon tog honom åt sidan inför rosceremonin och sa att hon inte tyckte att de passade ihop, bl a eftersom det var helt främmande för henne att ha sex med främlingar. Han sa att han uppskattade hennes ärlighet och sa att han hade tänkt ge henne en ros.

• kvabbso

Åh, nej! Ett sånt där muggigt studiosnackprogram... Ska vi behöva vänta till i morgon för att se Trish komma in som stalker? *morrar*

• kvabbso

Uuu! Vad har han på sig? Man har inte bruna boots till mörk kostym! Jesse har konstig smak på många sätt...

• kvabbso

Vi får se IFK Sillstryparna ikväll i stället för Trish i stalkningstagen. Vilket nerköp!

• kvabbso

Majyra!

Ja, han påminner lite om pastorn...

• kvabbso

Byggare Bob!

De bröt upp! Sök på hans namn så hittar du många intressanta länkar!

• kvabbso

bozzini!

Aha! Jen blir nog en bra bachelorette.

• kvabbso

Jag tycker att det är ganska otaktiskt att säga att man är förälskad i en annan OCKSÅ! Min mamma sa till mig under min tonårstid: "Älskar du två, älskar du ingen!". Ska jag be min mamma ringa till Jesse och upplysa honom?

• kvabbso

SC & EP!

Japp, jag tänkte på samma sak. Hoppas att han är frisk och inte sprider en massa sjukdomar med sitt doppande!

Len!

Jag tycker att Jessica verkar vara en starkare person med lite mer "eget liv" än Tara, men Tara var ju spionens favorit och hon verkar ju få en del att säga till om. Knivigt!

• kvabbso

"I want to get intimate with her" är väl det amerikanskt skenheliga sättet att säga att man är k-t på någon och vill ha den personen i säng?

• kvabbso

Nänä, inte 6! Det var bara "intima stunder"...

Svar på tråden Bachelor