Bachelor
Skönt att Trish åkte! Fast nu vill man ju se nästa avsnitt redan! Varför får hon komma tillbaka?? Måtte han stå på sig o inte ta in henne igen!
Skönt att Trish åkte! Fast nu vill man ju se nästa avsnitt redan! Varför får hon komma tillbaka?? Måtte han stå på sig o inte ta in henne igen!
Jag missade avsnittet när hon avböjde rosen...damn! haha...Vad sa hon anledningen var?
Vem tror ni han kommer att välja tillslut? Jag är inne på att han kommer att välja Jessica, för jag har mest sett honom prata gott om henne...kanske han har pratat mycket om tara när jag inte sett =) Men bara för att han pratat mest om Jessica, och man tror det så blir det kanske precis tvärtom. Vad tror ni?
Gash!! Man e ju nyfiken att veta! Vilken sida har du läst det på Yohanna?
kvabbso: Jag håller med dig. Jessica verkar inte lika blyg och försiktigt, lite mer go i henne. Men som sagt, det såg ut som att spionen sa Tara i reklamen för nästa program. Undrar varför hon tycker bäst om henne. Men det kanske händer en massa när kamerorna slocknat..=)
Trish är en biatch!
ska jag göra det...?*funderar* hmm...haha, jag kommer inte att kunna låta bli! Är så nyfiken av mig!