Bachelor
Även jag har kollat upp vem som vann och hur det gick sen
Men sitter och glor på programmet varje dag ändå!
Även jag har kollat upp vem som vann och hur det gick sen
Men sitter och glor på programmet varje dag ändå!
Tycker det var strongt gjort av tjejen som sa till honom att han inte var hennes typ. Förstår henne.
Fjäril:
Hon sa aldrig riktigt varför men som jag förstod det så tror jag att hon inte tyckte att han verkade för seriös. Dels det med att han vaknat med främlingar men sen också att han nog inte verkade helt seriös då han i en intervju hade sagt att han inte var redo att gifta sig inna han blev 30.
Momme:
Ja, fast det verkar ha varit ok för henne att slippa rosen. Hon tyckte det var jobbigt att behöva ljuga för de andra.
Men en sak som jag tänkte på: var inte bachelor och Jenny väldigt nära varandra?? Förvisso är de bästa vänner men hon är gift med hans polare. Någongång när de pussades så gjorde de det på munnen...
Mannen här hemma hade en teori: att de egentligen var hemligt kära i varandra
Jag skulle säga de som såg bäst ut var Trish och Mandy (tror jag hon hette, hon var fotbollsproff)
De känns lite för "flickiga" ...
Måste säga...visst är Jesse söt men jag tycker han verkar lite slibbig också med allt sitt hånglande...
michells mamma:
Jag tror faktiskt att de ligger med varandra därför att de ofta pratar om att "take it to a more intimate level". Jag tolkar det som sex:
Kan i och för sig vara förståeligt att de vill prova på och se om de passar i sängen också innan de gifter sig
Lite roligt var det att Jesses föräldrar tyckte så olika om tjejerna...
Gillade inte Jesses mamma så mkt...vet inte riktigt vad det var men pappan verkade trevligare på ngt sätt...
Sagogryn:
Jag tog också redan på vem som vinner och vad som händer sen redan i början av serien
Sitter ändå framför TV:n och följer det varje dag !
Millface:
Igår så var tjejerna hemma hos Jesses föräldrar. Där fanns också Jesses yngre bröder. Jesses mamma fastanade för Jessica och sa att Tara inte verkade ha några känslor för Jesse. Pappan däremot tyckte Jessica verkade omogen och tyckte bättre om Tara.
Så föräldrarna tyckte väldigt olika.
Jenny och hennes man fick också träffa tjejerna och Jenny tyckte att Jesse och Jessica såg mer ut som ett par. Tara verkade mer som en kompis. Jenny sa till Tara att oavsett vad som händer så vill hon fortsätta att ha kontakt med henne som kompisar.
Det var en liten uppdatering
Tyckte jättesynd om Tara!!! Han skulle ha valt henne istället för Jessica då kanske det hade hållit!! (man får väl avslöja det nu, det var ju sista avsnittet...)
Jag har läst det! När det väl gällde så flyttade hon inte till New York. De försökte med distansförhållande men det funkade inte. Så de bröt upp.
piffan:
fast i eftersnacket så är ju de fortfarande tillsammans...De har det ju strax efter sista rosceremonin
Tara var väldigt besviken då hon tyckte att det hade sagts och gjort en del opassande saker mellan henne och Jesse. Med tanke på att han ändå inte tänkte välja henne...
Hmmm undrar vad det var...men jag tänker direkt på sex sex sex